Η Γουίτνεϊ Ελίζαμπεθ Χιούστον γεννήθηκε στις 9 Αυγούστου 1963 στο Νιούαρκ της πολιτείας του Νιου Τζέρσεϊ, σε μία οικογένεια τραγουδιστών και ανθρώπων του θεάματος. Μητέρα της, η τραγουδίστρια των γκόσπελ Σίσι Χιούστον και πατέρας της ο Τζον Χιούστον, στέλεχος στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας.
Ξαδέλφες της, οι γνωστές Ντιόν Γουόργουικ και Ντι Ντι Γουόργουικ, ενώ νονά της, μία ακόμα από τις σπουδαιότερες φωνές της αμερικανικής δισκογραφίας, η Αρίθα Φράνκλιν. Φαίνεται πως το άστρο ενός χαρισματικού Λέοντα, έλαμψε στο περιβάλλον που έπρεπε.
Η Γουίτνεϊ, παιδάκι ακόμα, τραγουδούσε γκόσπελ στις Κυριακάτικες λειτουργίες και όσοι την άκουγαν, δεν παραξενεύτηκαν όταν ο τύπος την καθιέρωσε με την προσφώνηση «η φωνή», για το εύρος και την ποιότητα της φωνής της. Το όνομά της συναντάται στη λίστα των ρεκόρ Γκίνες, ως η τραγουδίστρια με τα περισσότερα βραβεία, 415 στο σύνολό τους.
Τραγουδίστρια, μοντέλο, ηθοποιός, παραγωγός και στιχουργός, μία γυναίκα γεμάτη χαρίσματα, ένας άνθρωπος που η ζωή της τα έδωσε όλα απλόχερα, κάνοντας όλους εμάς να απορούμε για την τρωτότητα και την αδυναμία της να το χαρεί. Ένας κακός γάμος και η χρήση ουσιών, κόστισαν την φωνή, την καριέρα της και τέλος την ίδια της τη ζωή.
Από τις 11 Φεβρουαρίου του 2012 «η φωνή» θα κρατά ζωντανή στην μνήμη μας όσα τραγούδησε η ψυχή της. Νιώσαμε ότι άξιζε τον κόπο να ρίξουμε μια ματιά στον χάρτη αυτής της μεγάλης σταρ με τον ιδιαίτερο ψυχισμό και να μοιραστούμε μαζί σας όσα μας αποκάλυψε…
Ανάλυση γενέθλιου χάρτη
Atrapos: Η Whitney Houston ήταν Λέοντας με σύνοδο Ήλιου / Αφροδίτης στον 6ο οίκο. Ωροσκόπο στους Ιχθείς με τον Ποσειδώνα στον Σκορπιό / 8ο στην κορυφή ενός Τ-Τετράγωνου με τη σύνοδο Ήλιου / Αφροδίτης από τη μία και Κρόνο από την άλλη. Όταν πέθανε ο Κρόνος ήταν στον 8ο οίκο της, Πλούτωνας σε τετράγωνο με το γενέθλιο Άρη, ο Χείρωνας σε αντίθεση με τον γενέθλιο Ουρανό και οι Δεσμοί της Σελήνης σε τετράγωνο με το γενέθλιο Πλούτωνα. Είναι φανερό από τον γενέθλιο χάρτη ότι υπάρχει ένα σημαντικό θέμα ανάμεσα σε 8ο και 6ο οίκο με το τετράγωνο Ποσειδώνα (κυβερνήτης Ωροσκόπου) και Ήλιου / Αφροδίτης (κυβερνήτης 8ο).
Δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι πρόκειται για μια σταρ. Αν δεν πίστευε ότι είναι “η πρώτη, η καλύτερη και η πιο σημαντική” μάλλον δεν θα πετύχαινε τόσα πράγματα στη ζωή της. Αν δεν είχε αυτούς τους πλανήτες σε Λέοντα και Κριό πιθανότατα θα έμενε με τη βίαιη συμπεριφορά και τους εθισμούς χωρίς να πετύχει τίποτα σπουδαίο. Φαίνεται όμως ότι δεν ήταν εύκολο να διαχειριστεί την επιτυχία αφού είχε μεν 4 πλανήτες σε σταθερά ζώδια αλλά είναι αυτοί οι πλανήτες που συμμετέχουν στο Ταυ. Βρίσκονταν δηλαδή σε μια ιδιαίτερα δυναμική σχέση μεταξύ τους που δεν της επέτρεπε εύκολα να κατοχυρώσει και να επενδύσει πάνω στην επιτυχία.
Κοραλλία Μόζορα: Για να έχουμε πρόωρο θάνατο πρέπει να έχουμε πολλές ενδείξεις σ’ ένα γενέθλιο χάρτη κι η Χιούστον είχε αρκετές τέτοιες ενδείξεις. Ο κυβερνήτης του ωροσκόπου (και μάλιστα είναι ο Ποσειδώνας) βρίσκεται στον 8ο οίκο, σε ταυ με τον Κρόνο στον 12ο από την μια και τον Ήλιο και την Αφροδίτη (κυβερνήτη του 8ου) από την άλλη στον 6ο οίκο. Ο κυβερνήτης του 8ου, η Αφροδίτη, είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο της. Επίσης, ο Πλούτωνας βρίσκεται πάνω στον άξονα του ωροσκόπου. Με τον Ποσειδώνα στον 8ο οίκο βρέθηκε νεκρή σε μπανιέρα και με νερό στους πνεύμονες (πνιγμός) ενώ αναμένονται και οι τοξικολογικές εξετάσεις για να διαπιστωθεί αν είχε κάνει χρήση ναρκωτικών.
Ο κυβερνήτης του ωροσκόπου (το σώμα μας) βρίσκεται στον 8ο οίκο (θάνατος) σε τετράγωνο με τον κυβερνήτη του 8ου, την Αφροδίτη, σε τετράγωνο με τον Ήλιο (ο ζωοδότης μας) και το ταυ κλείνει ο Κρόνος από τον 12ο οίκο, που έμμεσα σχετίζεται επίσης με τον θάνατο. Επιπλέον, ο κυβερνήτης του 8ου, η Αφροδίτη, είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο (όπως είπαμε ο ζωοδότης μας) και ο Πλούτωνας (φυσικός κυβερνήτης του 8ου) είναι πάνω στον άξονα του ωροσκόπου (το σώμα μας).
Αν δούμε κι άλλες περιπτώσεις πρόωρου θανάτου θα δούμε να επαναλαμβάνονται τέτοιες ενδείξεις. Για παράδειγμα, στον χάρτη του Κέννεντι, ο κυβερνήτης του 8ου είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο και σε τετράγωνο με την Σελήνη και ο Άρης είναι στον 8ο οίκο σε τετράγωνο με τον Ουρανό, ένδειξη βίαιου θανάτου και μάλιστα με όπλο (Άρης/Ουρανός).
Atrapos: Τονίσαμε το Τ-τετράγωνο που περιλαμβάνει τους 4 πλανήτες της στα Σταθερά (ο Ήλιος, ο κυβερνήτης του Ωροσκόπου, ο κυβερνήτης του 8ου οίκου αλλά και ο Κρόνος). Η κορυφή του Ταυ με τον Ποσειδώνα στον 8ο και τον Σκορπιό την έκανε ιδιαίτερα ευάλωτη σε εμμονές, εθισμούς κλπ.
Σημαντική επίσης είναι η σύνοδος Ερμή (σε κυριαρχία) / Πλούτωνα αλλά και Ουρανού στην ακμή του 7ου οίκου της. Αν θέλει κάποιος αναφέρει και την αντίθεση με τον Χείρωνα. Αλλά και χωρίς την αντίθεση αυτή είναι προφανές ότι θα αναζητήσει δυνατές εμπειρίες στον τομέα των σχέσεων της, ρισκάροντας όλο τον εαυτό της (Ωροσκόπος). Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι η δεύτερη δυναμική και επικίνδυνη όψη που δέχεται ο Ωροσκόπος, έχοντας και τον κυβερνήτη του στην κορυφή του Ταυ.
Η σύνοδος Σελήνης / Δία (κυβερνήτης Μεσουρανήματος) στον Κριό της έδωσε ενέργεια για να πετύχει πολλά στην καριέρα της και απάλυνε κάπως την ένταση του Ταυ με τα τρίγωνα / εξάγωνα στις πλευρές της αντίθεσης. Αλλά η παρουσία του κυβερνήτη τους, Άρη, σε αδυναμία στο Ζυγό και στον έβδομο οίκο, τονίζει πάλι το πόσο ευάλωτη ήταν στις σχέσεις της. Κάπως έτσι μπορούμε να περάσουμε στη συναστρία με τον Μπράουν.
Katiakiss: Να προσθέσω δυο λόγια για τον γενέθλιο χάρτη της και την έλλειψη αρμονικής λειτουργίας του υδάτινου και του αέρινου στοιχείου που έχει. Η Χιούστον έχει μόνο έναν Κρόνο στον Υδροχόο, στον 12ο και σε συμμετοχή στο επίμαχο ταυ-τετραγώνου και έναν Άρη σε αδυναμία στον Ζυγό. Νομίζω πως είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για την αδυναμία της να διανοητικοποιήσει πλευρές της εσωτερικής της ζωής βρίσκοντας λύσεις ή λειτουργώντας καλύτερα το οπλοστάσιο της αντικειμενικότητας του νοητικού μας πεδίου, ιδιότητες με τις οποίες μας προικίζει το στοιχείο του αέρα.
Στην περίπτωσή της κρινόταν απαραίτητο, γιατί δεν είχε πλανήτες ούτε στο υδάτινο στοιχείο. Ένας δυσλειτουργικός Ποσειδώνας στον Σκορπιό και μάλιστα στην κορυφή του κομβικού ταυ-τετραγώνου, δεν έφτανε για να την βοηθήσει να μπορεί να κατανοήσει εποικοδομητικά τα συναισθήματα των άλλων και να συντονιστεί μαζί τους, αλλά και για να είναι σε γόνιμη επαφή με τα δικά της συναισθήματα, ώστε να μπορέσει να φτάσει κάποτε στην αποσαφήνισή τους. Να μπορέσει να αναγνωρίσει τα ψυχολογικά της προβλήματα και να δουλέψει μαζί τους. Η εύκολη λύση ήταν η χρήση ουσιών που προφανώς χαλάρωναν τις άμυνές της και της έδιναν την ψευδαίσθηση της επαφής με το βαθύτερο συναίσθημα. Δυστυχώς, αυτό ήταν μία μεγάλη και επικίνδυνη πλάνη.
Κοραλλία Μόζορα: Κάτια, με ένα ωροσκόπο στους Ιχθείς και Πλούτωνα πάνω στον άξονα του ωροσκόπου, δεν νομίζω πως η Χιούστον είχε έλλειψη νερού στον χάρτη της, ότι δεν είχε επαφή με τα συναισθήματα τα δικά της και των άλλων. Όπως βλέπω τον χάρτη της, είναι κυρίως συνδυασμός νερού και φωτιάς, δηλαδή δεν μπορούσε να ελέγξει τα έντονα συναισθήματά της, την παράσυραν τα πάθη της. Και την παράσυραν τα πάθη της (νερό/φωτιά) ακριβώς επειδή της λείπει ο αέρας (αποστασιοποίηση, αντικειμενική θεώρηση) και η γη (αυτοέλεγχος, ρεαλισμός). Τους εξωκρόνιους πλανήτες δεν τους εξετάζω ως προς το στοιχείο που βρίσκονται, υπολογίζω μόνο τον ωροσκόπο, τα φώτα και τους πλανήτες μέχρι τον Κρόνο. Εδώ παίρνω τον Πλούτωνα (επαφή με τα πιο βαθιά μας συναισθήματα) πάνω στον άξονα του ωροσκόπου σε ζώδιο νερού αλλά δεν τον μετρώ ως προς το στοιχείο της γης. Δηλαδή, κατά την άποψή μου, μόνο Ερμή έχει στην γη. Ο Κρόνος με τον Ήλιο της της δίνει επίσης το στοιχείο της γης αλλά όπως είναι αυτός ο Κρόνος (στον 12ο, δεν μπορεί να τον συνειδητοποιήσει εύκολα και τόσο κτυπημένος) η πραγματικότητα την συνθλίβει αντί να την γειώνει. Την εξέταση των στοιχείων όπως γίνεται τον βρίσκω πολύ “στατιστικό” και στείρο, δεν δίνει την πραγματική εικόνα του ατόμου.
Ο συνδυασμός του Ήλιου στον Λέοντα με τον ωροσκόπο στους Ιχθείς αλλά και η σύνοδος Ήλιου/Αφροδίτης σε τετράγωνο με τον Ποσειδώνα και το τρίγωνο της Σελήνης με την Αφροδίτη δείχνουν την μεγάλη καλλιτεχνική της προδιάθεση. Η σύνοδος του Ερμή με τον Πλούτωνα και τον Ουρανό στην Παρθένο πάνω στον άξονα του ωροσκόπου υποδηλώνουν ότι η Χιούστον ήταν ένα έξυπνο, διεισδυτικό και πολύ ικανό άτομο, με μεγάλη αφοσίωση στους στόχους της και την ικανότητα να τους εκπληρώνει. Η σύνοδος Σελήνης/Δία σε τρίγωνο με τον Ήλιο και σε συνδυασμό με τον ωροσκόπο στους Ιχθείς δείχνουν ένα πολύ καλοσυνάτο και καλοπροαίρετο άτομο, με μια εσωτερική αθωότητα, που έχει την τάση να δικαιολογεί και να συγχωρεί τα αρνητικά στους άλλους. Αυτό όμως δεν την βοηθούσε να ξεφύγει εύκολα από τις αρνητικές καταστάσεις στην ζωή της. Ταυτόχρονα, το μεγάλο τρίγωνο που σχηματίζουν η Σελήνη με τον Δία (κυβερνήτη του 10ου) από την μια και ο Ήλιος από την άλλη με την ακμή του 10ου της στον Τοξότη, της έδωσε όλες τις ευκαιρίες για να κάνει μια πολύ μεγάλη καριέρα.
Όμως αυτό το καταλυτικό ταυ του Ποσειδώνα, κυβερνήτη του ωροσκόπου της, στο 8ο σπίτι σε τετράγωνο με τον Κρόνο της από το 12ο και τον Ήλιο και την Αφροδίτη της, καθώς και ο Πλούτωνας πάνω στον άξονα του ωροσκόπου της, δεν της επέτρεψαν να αξιοποιήσει όσο θα μπορούσε τον εαυτό της, τις ικανότητες και τα ταλέντα της. Ο Πλούτωνας μπορεί να είναι μια τεράστια δύναμη δημιουργίας αλλά αν λειτουργήσει ανεξέλεκτα μπορεί να σαρώσει το άτομο με ένα κύμα αρνητικών συναισθημάτων και ψυχικών αδιεξόδων ώστε να χάσει ακόμα και το νόημα της ζωής. Ο Ποσειδώνας της στον 8ο οίκο και τόσο κτυπημένος δεν της επέτρεψε να διαχειριστεί με θετικό τρόπο αυτό τον Πλούτωνα.
Ο πιο πάνω συνδυασμός πλανητών, όψεων και οικοθεσίας δείχνουν άτομο με ευάλωτο ψυχισμό, που χάνει εύκολα τις ψυχικές ισορροπίες του και μπορεί να οδηγηθεί στην ψυχική διάλυση και την αυτοκαταστροφή. Δείχνει αυτοκαταστροφικά πάθη που παρασύρουν το άτομο. Δείχνει ένα βαθύτερο φόβο ανεπάρκειας και αποτυχίας που υπονομεύει την εικόνα του ατόμου για τον εαυτό του και την αυτοπεποίθησή του. Δείχνει βαθιές φοβίες, καταλυτικό άγχος και νευρώσεις που πιέζουν ψυχικά το άτομο.
Αυτή ήταν η μεγάλη εσωτερική πάλη της Χιούστον, μια πάλη ανάμεσα στην δημιουργία και την φωτεινή πλευρά της ζωής με τα σκοτεινά της πάθη και τις ψυχικές της αδυναμίες. Θα μπορούσε να στρέψει τα πάθη της στην δημιουργικότητα και να τους δώσει διέξοδο μέσα από την φωνή της. Όμως η τραυματισμένη αυτοπεποίθησή της, η έλλειψη πίστης στον εαυτό της και τις δυνάμεις της, καθώς και τα ανεξέλεκτα πάθη της δεν της το επέτρεψαν τελικά.
Katiakiss: Να πω ότι κοίταξα τα στοιχεία επειδή θεωρώ περιττό να επαναλαμβάνομαι σε συνολικές τοποθετήσεις, ιδιαίτερα όταν τα προηγούμενα με έχουν καλύψει. Αν πρόσεξες την προηγούμενη διατύπωσή μου, θα δεις ότι λέω «έλλειψη αρμονίας των στοιχείων» και όχι απλώς έλλειψη του στοιχείου. Δεν μπορεί λοιπόν να διαφύγει από κάποιον ότι έχει ωροσκόπο Ιχθύ ή ότι ο Ποσειδώνας κάνει τρίγωνο με τον ωροσκόπο της. (Τους εξωκρόνιους δεν τους κοιτάζω όταν δεν κυβερνούν γωνιακούς.)
Αυτό που λέω, είναι ότι δεν λειτουργεί αποδοτικά με αποτέλεσμα να μην φτάνει σε ικανοποιητικά επίπεδα λειτουργίας. Αν ήμασταν τεχνικοί, θα λέγαμε ότι το δίκτυό της ήταν μονοκάναλο. Φυσικά και είχε έντονα αισθήματα, φυσικά και είχε ευαισθησίες. Αυτό είναι που έκανε την κατάσταση χειρότερη. Με ένα δυσλειτουργικό επεξεργαστή (Ποσειδώνα) να διαφεντεύει τις υποθέσεις της συναισθηματικής νοημοσύνης, να βρίσκεται στην κορυφή του ταυ-τετραγώνου, αυτό που τελικά έστελνε στον ωροσκόπο μέσα από το τρίγωνο, ήταν ένα συναισθηματικό κουβάρι. Ότι κι αν ένιωθε για τους άλλους, ότι κι αν καταλάβαινε για τον εαυτό της, παρέμενε μια μπλοκαρισμένη ενέργεια.
Το ίδιο συμβαίνει και με το στοιχείο του αέρα που δεν της έδινε την δυνατότητα της νοητικής επεξεργασίας των δεδομένων. Αυτό δεν σημαίνει ότι ένας άνθρωπος δεν είναι έξυπνος ή διεισδυτικός κτλ. Πως θα μπορούσε να ειπωθεί αυτό για ένα άνθρωπο με Ερμή στην κυριαρχία του και σε σύνοδο με τον Πλούτωνα;
Δεν συμφωνώ ότι αυτό που φαίνεται είναι η έλλειψη του στοιχείου της γης, για έναν πολύ απλό λόγο. Η γήινη δυσαρμονία είναι πολύ μικρότερης έκτασης, ακριβώς επειδή ο Ερμής και ο Πλούτωνας βρίσκονται σε γήινο ζώδιο και είναι οι δύο από τους τρεις πιο δυνατούς πλανήτες στον χάρτη της. Ο άλλος είναι ο Ήλιος. Εκτός αυτού, βρίσκονται σε έναν από τους πιο δυνατούς οίκους του ωροσκοπίου της, τον 7ο. Οι άλλοι δύο είναι ο 1ος και ο 6ος.
Σχετικά τώρα με τους δεσμούς Σελήνης. Σου εξηγώ λοιπόν πως έχουν τα πράγματα. Η Χιούστον έχει Βόρειο δεσμό στον Καρκίνο, στον 5ο οίκο. Αυτό είναι μία ευτυχισμένη ένδειξη για ένα άνθρωπο που έκανε καριέρα καλλιτέχνη και δείχνει έναν άνθρωπο που ο έρωτας στην ζωή του θα παίξει έναν σημαντικό ρόλο, καλό ή κακό μας είναι αδιάφορο, μια και το νόημα των δεσμών της Σελήνης, δεν μπορεί να κριθεί με τα ανθρώπινα μέτρα. Τα προβλήματα αρχίζουν αν δούμε ότι ο κυβερνήτης του 10ου οίκου (Δίας) είναι στον 1ο και σε σύνοδο με τον κυβερνήτη του Βόρειου δεσμού της (Σελήνη) και του 5ου οίκου της φυσικά. Η σύνοδος αυτή Δία\Σελήνης, είναι σε στενό τετράγωνο με τους δεσμούς Σελήνης της και σε τρίγωνο με το Ζενίθ. Μας έδωσε λοιπόν τα δύο δεδομένα της γενέθλιας υπόσχεσης.
Το ένα είναι η τεράστια καλλιτεχνική επιτυχία και η εξαιρετική καριέρα, ενώ αξίζει να αναφέρω ότι η εμπλοκή του ζωδίου του Καρκίνου μας δείχνει τις βοήθειες που είχε από την οικογενειακή της κληρονομιά στην εκπλήρωση του καρμικού της πεπρωμένου. Η μητέρα της Χιούστον είναι τραγουδίστρια, η Αρίθα Φράγκλιν είναι νονά της και η Ντιον Γουόργουικ θεία της (Σελήνη). Το άλλο δεδομένο είναι η σχέση της με τον έρωτα. Η θέση αυτή, με την σύνοδο Σελήνης\Δία τα σχηματίζει το τετράγωνο αυτό προς τους δεσμούς από τον 1ο, θα έδινε τουλάχιστον ένα μεγάλο έρωτα που θα έπαιζε καθοριστικό ρόλο στη ζωή και το καρμικό της μονοπάτι.
Το αν θα μπορούσε να ακολουθήσει το καρμικό της μονοπάτι χωρίς εμπόδια και απόλυες, θα το δούμε εξετάζοντας τον κυβερνήτη του Νότιου δεσμού. Εδώ βλέπουμε πως είναι ο Κρόνος στον Υδροχόο, ανάδρομος στον 12ο και εμπλεκόμενος στο κομβικό ταυ-τετραγώνου του χάρτη της. Εντελώς δυσοίωνη η κατάσταση του Κρόνου στον χάρτη της. Και δες ένα περίεργο πράγμα. Ο Μπράουν είναι Υδροχόος (Κρόνος στον Υδροχόο) με ωροσκόπο Αιγόκερω (Νότιος στον Αιγόκερω).Ο κυβερνήτης του νότιου δεσμού της τοποθετείται στον 1ο οίκο της και κάνει όψεις προς τους δεσμούς. Καθαρά θα σου απαντήσω ότι για μένα ο Μπράουν ήταν μέσα στο καρμικό της μονοπάτι και δυστυχώς είχε να διαδραματίσει τον άχαρο ρόλο που διαδραμάτισε στη ζωή της. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει στην ουσία ποιος είναι ο καρμικός σκοπός. Μόνο μια ιδέα μπορούμε να έχουμε από ένα μέρος ενός ανώτερου σκοπού που μας ξεπερνά.
Θα ήθελα να αναφερθώ και στο θέμα των μεσοδιαστημάτων. Τον τελευταίο καιρό τα παρακολουθώ στενά! Αρχικά αναζήτησα το μεσοδιάστημα Άρη\Ποσειδώνα (Ουσίες, πνιγμός, αδιευκρίνιστες συνθήκες, αρρώστιες, θάνατος με το υγρό στοιχείο κτλ….κτλ… ), μια και σχετίζεται με τον τρόπο που πέθανε η Χιούστον, αλλά και με το χρόνιο πρόβλημα εθισμού στις ουσίες. Βρήκα ότι βρίσκεται στις 25ο 44 του Ζυγού, σε σύνοδο με την ακμή του 8ου , στην οποία βρίσκεται και ο Ποσειδώνας, η κορυφή του κρίσιμου ταυ-τετραγώνου (στοιχεία που μπορούμε να τα δούμε στον γενέθλιο χάρτη).
Ένα δεύτερο μεσοδιάστημα που αξίζει κανείς να δει, είναι αυτό του Άρη\Πλούτωνα, το μεσοδιάστημα του βίαιου ή και αιφνίδιου θανάτου. Βρίσκεται στις 24ο 45 της Παρθένου, στον 7ο οίκο. Λογικό με τόση βία στον γάμο της. Κάτι που ως κουτσομπολίστικη είδηση έκανε τον γύρω του κόσμου. Πραγματικά προβληματίστηκα, γιατί βρήκα πως και αυτό είναι ενεργοποιημένο, μια και βρίσκεται στις μοίρες στάσης και εκκίνησης της ανάδρομης φοράς του Άρη.
Αν σκεφτεί κανείς ότι η Χιούστον έφυγε την στιγμή που ο τράνζιτ Πλούτωνας έκανε τετράγωνο με τον γενέθλιο Άρη της, νομίζω πως η ενέργεια του μεσοδιαστήματος βοηθήθηκε πολύ από την θέση και την κατάσταση του τράνζιτ Άρη. Ο ήδη αδύναμος γενέθλιος, δεν άφησε και πολλά περιθώρια μέσα σε ένα γενικότερα βαλλόμενο ωροσκόπιο.
Προγνωστικά συστήματα για το 2012
Atrapos: Όταν πέθανε, όλοι οι πλανήτες του 6ου βρίσκονταν σε δυναμικές όψεις. Ο προοδευμένος Άρης (σε Σκορπιό / 8ο οίκο) είχε ενεργοποιήσει αυτό το γενέθλιο τετράγωνο, ο προοδευμένος Ήλιος δεχόταν αντίθεση από τον transit Ουρανό και γενέθλιος Ουρανός από τον transit Χείρωνα. Προφανώς υπήρχε θέμα υγείας αυτή την περίοδο.
Άλλα σημεία που πρέπει να αναφερθούν είναι:
- – Ο transit Πλούτωνας ήταν σε τετράγωνο ακριβείας με το γενέθλιο Άρη.
– Η γενέθλια αντίθεση του Χείρωνα με Πλούτωνα / Ερμή είχε γίνει ακριβείας στο προοδευτικό λόγω της ανάδρομης κίνησης του Χείρωνα προς τον Ωροσκόπο
– Οι transit Δεσμοί της Σελήνης σχημάτιζαν ένα Μεγάλο Τετράγωνο με την παραπάνω αντίθεση
– Η προοδευμένη Σελήνη βρέθηκε πάνω στους γενέθλιους Δεσμούς
Ήταν οπωσδήποτε μια δύσκολη περίοδος. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο transit Κρόνος στον 8ο οίκο της δεχόταν μόνο ένα τρίγωνο από τον transit Ποσειδώνα στον 12ο. Είναι βέβαια ένα τρίγωνο που μας αφορά όλους αλλά οι οίκοι στους οποίους σχηματίστηκε ήταν κάπως επικίνδυνοι για την Whitney Houston. Δεν φαίνεται να τη βοήθησε παρά μόνο για να ξεφύγει.
Τώρα αν θέλουμε να δούμε γιατί συνέβη τη συγκεκριμένη ημέρα θα πρέπει να πάμε στις διελεύσεις των γρήγορων πλανητών. Εκεί η αντίθεση ακριβείας της Αφροδίτης (κυβερνήτη του 8ου) με τον προοδευμένο Ήλιο φαίνεται να παίζει τον ρόλο της. Ακόμα όμως και η διέλευση του transit Άρη πάνω από τον προοδευμένο Ερμή (κυβερνήτη 4ου και 7ου οίκου) ίσως έπαιξε τον ρόλο της. Ωστόσο αυτές είναι όψεις που αποτελούν απλά τη σταγόνα που ξεχείλισε ένα πολύ γεμάτο ποτήρι. Νομίζω η κεντρική επίδραση ήταν ο προοδευμένος Άρης στον 8ο που ενεργοποίησε μια πολύ ευαίσθητη γενέθλια όψη.
Κοραλλία Μόζορα: Να προσθέσω μερικά πράγματα στα όσα ενδιαφέροντα είπε ο Δημήτρης.
Στο φετινό ηλιακό της τόξο, ο προχωρημένος άξονας 2ου/8ου σχηματίζει τετράγωνο με τον γενέθλιο Πλούτωνα και η Σελήνη τετράγωνο με τον Ουρανό. Στις δευτερεύουσες κατευθύνσεις ο Κρόνος σχηματίζει αντίθεση με τον Ήλιο της. Στην ηλιακή επιστροφή, ο Κρόνος βρίσκεται πάνω στον ωροσκόπο στον Ζυγό και σε ταυ με Πλούτωνα, Ουρανό και Άρη ενώ η Αφροδίτη (κυβερνήτης ωροσκόπου και 8ου της ηλιακής επιστροφής) κάνει σύνοδο με τον Ήλιο της, επαναλαμβάνοντας την γενέθλια σύνοδο.
Από τους τράνζιτ θεωρώ σημαντικό τον ανάδρομο Άρη. Είχε πιάσει ήδη τον ωροσκόπο της και όταν γύρισε ανάδρομος τετραγώνισε την ακμή του 8ου του προοδευτικού της χάρτη. Αυτό από μόνο του δεν είναι σοβαρό αλλά επειδή στο ηλιακό τόξο η προχωρημένη ακμή του 8ου έκανε τετράγωνο με τον γενέθλιο Πλούτωνα γίνεται αμέσως μια πιο σοβαρή ένδειξη.
Katiakiss: Θα ήθελα να πω ότι είχα κοιτάξει τον χάρτη του Αγγελόπουλου (χωρίς ώρα γέννησης βέβαια), του οποίου ο θάνατος είναι εντελώς διαφορετικός από αυτόν της Χιούστον, αλλά παρατήρησα μία κοινή όψη και στους δύο γενέθλιους. Και οι δύο είχαν Άρη στις 8ο του Ζυγού. Του Αγγελόπουλου δε, ήταν και ανάδρομος από γενέθλια θέση. Αυτό θα πει ότι έφυγαν και οι δύο από την ζωή με αυτή την καθοριστική διέλευση του τράνζιτ Πλούτωνα σε τετράγωνο με τον Άρη τους.
Με λίγα λόγια ο Άρης δεν παύει ποτέ να σχετίζεται με την ζωτικότητά μας και να είναι ο φυσικός κυβερνήτης του 1ου οίκου (το σώμα), όπως και ο Πλούτωνας δεν παύει ποτέ να σχετίζεται με το θάνατο, μεταφορικά ή πραγματικά και να είναι φυσικός κυβερνήτης του 8ου (θάνατος). Η συμβολική έννοια των πλανητών και η δυσαρμονική τους σχέση, δεν παύει να είναι κάτι σαν «ένα το κρατούμενο», ανεξάρτητα από τη θέση και τους οίκους. Βεβαίως, η ενδελεχής μελέτη απαιτεί την ακριβή παρατήρηση που προκύπτει από όλες τις λεπτομέρειες της κατάστασης του κάθε πλανήτη.
Αυτό θα πει πως στην περίπτωση αυτή, έχουμε έναν Άρη σε αδυναμία στο Ζυγό. Αυτό το τετράγωνο που του κάνει ο τράνζιτ Πλούτωνας επιδρά με διαφορετικό τρόπο από ότι θα επιδρούσε αν είχαμε έναν δυνατό Άρη στον Κριό, σε θέση κυριαρχίας.
Σε κάθε περίπτωση η σχέση Άρη\Πλούτωνα έχει κάτι το εγγενώς βίαιο. Έχω παρατηρήσει ότι σε περιπτώσεις θανάτων που ο Άρης βάλλεται από τον Ποσειδώνα, η σχέση των πλανητών φέρει εγγενώς θάνατο μετά από αρρώστια και ταλαιπωρία.
Κοραλλία Μόζορα: Κάτια, με προβλημάτισε κι εμένα το τετράγωνο του τράνζιτ Πλούτωνα με τον γενέθλιο Άρη στον χάρτη της Χιούστον. Η όψη αυτή όταν υπάρχει σε θάνατο δείχνει είτε βίαιο θάνατο (όπως στην περίπτωση του Αγγελόπουλου) είτε αυτοκτονία (όπως στην περίπτωση του Χέμινγουεη). Με προβλημάτισε τι να σήμαινε στον χάρτη της Χιούστον…
Τέλος 1ου μέρους…
Διαβάστε επίσης: ΥΓ: Whitney Houston – Η σχέση της με τον Bobby Brown