α) ΤΟ ΕΞΑΚΤΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ Ή ΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΔΑΒΙΔ– σχηματισμός 6ης αρμονικής
Αυτός ο σχηματισμός είναι γνωστός με διάφορες ονομασίες. Εκτός από εξάκτινο Αστέρι και Άστρο του Δαβίδ, λέγεται και Διπλό Μεγάλο τρίγωνο ή Μεγάλο Εξάγωνο (υπάρχει μάλιστα άλλος ένας σχηματισμός με αυτήν την τελευταία ονομασία. Το Τραπέζιο). Στην ουσία δεν είναι τίποτα άλλο από δύο Μεγάλα Τρίγωνα, οι άκρες των οποίων είναι σε ίσες περίπου αποστάσεις 60° μεταξύ τους, σχηματίζοντας έτσι έξι απανωτά εξάγωνα. Κάθε άκρο του Εξάκτινου Άστρου λοιπόν, είναι τοποθετημένο ανά δύο ζώδια στον ζωδιακό κύκλο. Εμφανέστατα, είναι ένας πολύ σπάνιος πλανητικός σχηματισμός.
Λέγεται ότι τα δυο τρίγωνα συμβολίζουν την ένωση της ψυχής με το σώμα. Σύμφωνα με τον συμβολισμό του αποκρυφισμού, η κορυφή του τριγώνου που κοιτάει προς τα πάνω συμβολίζει την νόηση, τα δυο ανώτερα πλαϊνά την συμπόνια για οτιδήποτε έμψυχο, τα δύο κατώτερα πλαϊνά τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα, ενώ το άκρο του άστρου που κοιτάει προς τα κάτω την αναπαραγωγική δύναμη. Έτσι ως συμβολισμός, θεωρείται ότι καλύπτει κάθε κομμάτι της ανθρώπινης οντότητας.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θεωρείται ο πιο ευοίωνος όλων των σχηματισμών, είτε βρίσκεται σε γενέθλιο, είτε σε χάρτη γεγονότων. Οι ομοιόμορφα έξι διασκορπισμένοι πλανήτες (ή και περισσότεροι καμιά φορά λόγω συνόδων), προσδίδουν μια ισορροπία και αρμονία που σε κανέναν άλλο σχηματισμό δεν είναι εφικτό. Με μια πρώτη ματιά, θα έλεγε κανείς ότι μπορεί να κάνει τα πράγματα υπερβολικά εύκολα, και ότι κρύβει τον κίνδυνο το άτομο να γίνει νωθρό, σε ότι αφορά θέματα των συμμετεχόντων πλανητών. Όμως στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι! Ένα απλό τρίγωνο, έχει την ιδιότητα να κάνει τα πράγματα πάρα πολύ εύκολα. Ένα απλό εξάγωνο όμως, απαιτεί και λίγη προσπάθεια. Μια απλή αντίθεση, ακόμα μεγαλύτερη. Έτσι, επειδή σε αυτόν τον σχηματισμό υπάρχουν και έξι εξάγωνα αλλά και τρεις αντιθέσεις, η τάση για οκνηρία και τεμπελιά έχει την δυνατότητα να υπερνικηθεί. Αυτό συμβαίνει γιατί οι παραπάνω όψεις, προσφέρουν μεγαλύτερη ανάγκη για δράση και εκπλήρωση στόχων. Ο δυναμικός αυτός σχηματισμός είναι γεμάτος ευκαιρίες, που αν κανείς είναι διατεθειμένος να καταθέσει την απαιτούμενη προσπάθεια, θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί προς όφελός του, την έντονα ζωηρή και κάποιες φορές άστατη ενέργειά του. Η ενέργεια του Μεγάλου Εξαγώνου έχει την ιδιότητα να παρασέρνει τον κάτοχό της, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κυριαρχήσει πάνω της…χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να την ελέγξει κανείς. Αν όμως τα καταφέρει, θα του παρέχει απίστευτη παραγωγικότητα.
Όπως με όλους τους πλανητικούς σχηματισμούς, έτσι και με το εξάκτινο αστέρι όταν λείπει ένας πλανήτης για να ολοκληρωθεί, μπορεί πολύ εύκολα αυτό να συμβεί με μια διέλευση. Τότε μας δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε την θετική ισχύ του, προς όφελος μας.
β) ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΙΓΩΝΟ – σχηματισμός 3ης αρμονικής
Όταν τρία τρίγωνα ενώνονται, λέμε ότι έχουμε σχηματισμό Μεγάλου Τριγώνου. Οι πλανήτες είναι σε ίσες περίπου αποστάσεις μεταξύ τους. Απέχουν ο ένας από τον άλλο 120° περίπου (+,- 4°) και με απόσταση 4 ζωδίων ο ένας από τον άλλο. Θεωρείτε αρκετά θετικός σχηματισμός, μιας και η ροή της ενέργειας των πλανητών, λειτουργεί ανεμπόδιστη, με την βοήθεια των τριγώνων. Αυτό κάποιες φορές είναι πολύ καλό κι άλλες πάλι όχι. Εξαρτάται από τους πλανήτες που συμμετέχουν στο Μεγάλο Τρίγωνο, όπως ακόμα και από το αν κάποιος από αυτούς είναι μέρος ενός μη ευεργετικού σχηματισμού.
Πέρα απ’ αυτό, παρόλο που θεωρητικά, το Μεγάλο Τρίγωνο με την αρμονική ροή της ενέργειας των πλανητών που το απαρτίζουν, προσφέρεται για δημιουργική έκφραση και προσφέρει πλεονεκτήματα και ευκαιρίες. Παρόλα αυτά, αρκετά συχνά η ευκολία που προσφέρει οδηγεί σε έλλειψη κινήτρων για δυναμική δραστηριοποίηση. Συνήθως παρατηρείται ότι με την έλλειψη δυσκολιών άρα και προκλήσεων που προσφέρει ένα Μεγάλο Τρίγωνο, ο κάτοχός του δεν καταφέρνει εντέλει ότι καλύτερο θα μπορούσε στην ζωή, γιατί πολύ απλά δεν βλέπει τον λόγο να προσπαθήσει ως εκεί που φτάνουν οι δυνάμεις του. Τα τρία τρίγωνα που απαρτίζουν ένα Μεγάλο Τρίγωνο, είναι σίγουρα ενδείξεις ταλέντων και ευκαιριών, και αδιαμφισβήτητα βολικές όψεις σε έναν γενέθλιο χάρτη, μιας και είναι πάντα ενεργές, και δουλεύουν χωρίς να απαιτούν καμιά συνειδητή προσπάθεια. Το άτομο μ’ αυτόν τον σχηματισμό, δεν χρειάζεται συνήθως εξωτερικά ερεθίσματα για να προχωρήσει στη ζωή του. Του παρέχονται εκ των έσω. Όμως δυστυχώς, αυτό το κάνει ελαφρώς αδιάφορο στις ανάγκες και επιθυμίες των άλλων. Το Μεγάλο Τρίγωνο δυστυχώς, επαληθεύει αυτό που λένε πολλοί, ότι «δεν εκτιμάμε αυτό που αποκτάμε με ευκολία».
Ένας τέτοιος σχηματισμός στον γενέθλιο χάρτη, έχει μόνιμα αποτελέσματα στον ψυχισμό του ατόμου ή στα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα, κατά την διάρκεια της ζωής του. Μπορεί όμως, σε κάποια περίοδο της ζωής του, να δημιουργηθεί προσωρινά ένα Μεγάλο Τρίγωνο στο χάρτη του. Για να γίνει αυτό, αρκεί να συμμετέχει μόνο ένας γενέθλιος πλανήτης, και οι άλλοι δύο να είναι διελαύνοντες. Σ’ αυτήν την περίπτωση ο σχηματισμός έρχεται και παρέρχεται. Τότε είναι η κατάλληλη ευκαιρία για κάποιον, να εκμεταλλευτεί ευκαιρίες ή να επιδιώξει στόχους.
Τέλος, η επιρροή του Μεγάλου Τριγώνου σε ένα άτομο ή μια κατάσταση, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το στοιχείο στο οποίο είναι τοποθετημένο. Στην ουσία υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί τύποι Μεγάλων Τριγώνων, ένας για κάθε στοιχείο. Έτσι τελείως διαφορετική θα είναι η επίδρασή του αν ανήκει στο στοιχείο της φωτιάς, απ’ ότι αν άνηκε στο στοιχείο του νερού για παράδειγμα, έστω κι αν απαρτίζεται από τους ίδιους πλανήτες. Οι πλανήτες αλλάζουν χρώμα…το ίδιο και το Μεγάλο Τρίγωνο.
Το Μεγάλο Πύρινο Τρίγωνο έχει την τάση να παρέχει ανάγκη για δράση, πάθος. Άλλες φορές εκδηλώνονται σαν δυναμισμός και άλλες σαν επιθετικότητα. Τα άτομα με Μεγάλο Τρίγωνο στο στοιχείο της φωτιάς, τα χαρακτηρίζει μια ωμή ειλικρίνεια, η υπερβολή σε κάθε έκφανσή της, και είναι μονίμως σε υπερκινητικότητα.
Ένα Μεγάλο Πύρινο Τρίγωνο βοηθάει στην επίτευξη στόχων, εξαιτίας της έντονης δραστηριοποίησης του ατόμου, από την άλλη όμως σοφό θα ήταν να περιορίσει την εξαντλητική δράση μέχρι τελικής πτώσεως. Πρέπει επίσης, να μάθουν να φυλάνε και λίγη από τις δυνάμεις τους για ώρα ανάγκης, και να εξερευνήσουν ποσά άλλα αισθήματα και τρόποι έκφρασης υπάρχουν, πέρα τα ακραία.
Τα ζώδια της γης, αντιθέτως είναι τα λιγότερο δραστήρια του ζωδιακού. Έτσι Το Μεγάλο Γήινο Τρίγωνο δίνει την τάση στο άτομο, να είναι υπερβολικά πρακτικό και προσγειωμένο, να απολαμβάνει τη ρουτίνα, την μεθοδικότητα, κάθε ηδονή που απορρέει από τις αισθήσεις και να έχει μεγάλη ανάγκη την υλική ασφάλεια.
Αυτό που πρέπει να προσέξει κάποιος με Μεγάλο τρίγωνο στο στοιχείο της γης, είναι να μην προσκολληθεί σε συνήθειες από τις οποίες δύσκολα θα ξεφύγει. Ο συνδυασμός αισθήσεις-ρουτίνα-απέχθεια αλλαγών είναι καταστροφικός σ’ αυτή τη περίπτωση. Ακόμα, πρέπει να μάθει να αξιοποιεί τα δημιουργικά του ταλέντα και κλίσεις, αναλαμβάνοντας την απαραίτητη δράση.
Το Μεγάλο Αέρινο Τρίγωνο έχει την τάση να παρέχει ανάγκη για πνευματική και ανθρωπιστική δράση, κοινωνικότητα και συντροφικότητα, εξισορρόπηση των αντιθέτων, αποστασιοποίηση και αντικειμενικότητα. Οι κοινωνικές συναναστροφές είναι το φόρτε των ζωδίων του αέρινου στοιχείου. Αυτές βοηθάνε στον στόχο τους, μέσα από την ανταλλαγή ιδεών, που δεν είναι άλλος από την κατανόηση του κόσμου. Η τύχη εδώ απορρέει μέσα από την μεθοδευμένη και πολύπλευρη σκέψη, γι’ αυτό σημαντικό ρόλο παίζει κατά πόσο το άτομο έχει καλλιεργήσει τις γνώσεις του και μαζί την έμφυτη ευχέρεια λόγου που έτσι κι αλλιώς διαθέτει.
Το πρόβλημα εδώ, είναι ότι παρότι ένα άτομο με Μεγάλο Τρίγωνο στο στοιχείο του αέρα έχει ένα υπερδραστήριο μυαλό, που συνήθως η δράση του όμως, περιορίζεται ως εκεί. Προτιμά να σκέφτεται και να συζητάει κάποιο θέμα που απαιτεί κυριολεκτική δράση, με το κοινωνικό του περίγυρο, αλλά μάλλον πιο πολύ για την χαρά της κοινωνικής επαφής.
Το Μεγάλο Υδάτινο Τρίγωνο δίνει την τάση ρευστότητας, αισθήματος, συναισθηματικής ευφυΐας, ένστικτου και διαίσθησης, μιας και το στοιχείο του νερού συνδέεται με το αισθηματικό, ψυχικό και θείο κομμάτι. Έχουν την ικανότητα τα άτομα με ένα τέτοιο τρίγωνο, να κοιτάνε σε βάθος και να αισθάνονται με ένταση, να ψάχνουν και να ανακαλύπτουν τα πιο απόκρυφα τμήματα της ύπαρξής τους, να την μετασχηματίζουν μάλιστα αν είναι απαραίτητο
Το σημείο προσοχής, είναι η ρευστότητα ενός Μεγάλου Υδάτινου Τριγώνου, η οποία μπορεί να προκαλέσει αστάθεια και συχνή εναλλαγή πορείας λόγω έντονων συναισθημάτων, κυκλοθυμίας, ακόμα και εξαιτίας της τυφλής υπακοής στο ένστικτο. Το δικό τους ευαίσθητο σημείο, είναι ότι δρουν βάση του πως αισθάνονται, καταλήγοντας να μετατρέπουν την αναγκαία δράση, σε υπερευαισθησία και σε μια πετυχημένη παράσταση δράματος.
*Αγκάθα Κρίστι 15 Σεπτεμβρίου 1890 4:00 am, Tourquay, Devon (Ενωμένο Βασίλειο)*
Η Αγκάθα Μαρί Κλαρίσα Μίλερ ή κατά κόσμον Αγκάθα Κρίστι είναι η συγγραφέας με τις περισσότερες πωλήσεις ανά τον κόσμο. Οι πωλήσεις των βιβλίων της ξεπερνούν τα δύο δισεκατομμύρια βιβλία παγκοσμίως (ρεκόρ που σπάει μόνο η Βίβλος) και έχει μεταφραστεί σε παραπάνω από 45 γλώσσες (σε τουλάχιστον 56 – αριθμός που ξεπερνάνε μόνο οι μεταφράσεις που έχουν γίνει για τις συλλογικές εργασίες του Γουόλντ Ντίσνεϊ). Στο βιβλίο των παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες αναγράφεται, μαζί με τον Γουίλιαμ Σαίξπηρ, ως η καλύτερη σε πωλήσεις βιβλίων συγγραφέας όλων των εποχών και όλων των συγγραφικών ειδών. Έγραψε αρκετά θεατρικά έργα, αλλά και έξι ρομαντικά μυθιστορήματα με το ψευδώνυμο Μαρί Γουέστμασοτ.
Οι πιο πολλές από τις αγαπημένες στον κόσμο αστυνομικές νουβέλες της, τροφοδοτήθηκαν με πληροφορίες μέσα από τα ταξίδια της που έκανε ακριβώς για να αποκομίζει άμεση παρατήρηση των ξένων νοοτροπιών και τρόπων ζωής. Παρόλο που οι χαρακτήρες που δημιούργησε ήταν υποθετικοί, το σκηνικό που τους πλαισίωνε ήταν πέρα για πέρα πραγματικό. Ο εγγονός της, την περιέγραψε σαν “έναν άνθρωπο που άκουγε περισσότερο απ’ ότι μίλαγε, που έβλεπε περισσότερα απ’ όσα άφηνε να φανούν”. Μια φυσική παρατηρήτρια με περιγραφές επίπονα ακριβείς. Προτιμούσε να κρατάει επιτόπου πρόχειρες σημειώσεις για ότι της προκαλούσε το ενδιαφέρον, παρά να να γράφει όπως οι περισσότεροι συγγραφείς για ιστορίες και πρόσωπα τελείως τροφοδοτημένα από φανταστικά γεγονότα και γεννημένα στην ουσιαστική τους απομόνωση από τον αληθινό κόσμο. Η έμπνευση της ερχόταν αστραπιαία από μικρά ασήμαντα ίσως πράγματα της καθημερινότητας της. Η πλοκή και οι χαρακτήρες έπαιρναν σάρκα και οστά πρώτα στο μυαλό της και μετά έπαιρνε την πένα της για τα καταγράψει.
Το Μεγάλο Τρίγωνο του Αέρα δίνει ένα άτομο που λειτουργεί περισσότερο με τη σκέψη. Από μόνο του δεν δείχνει δράση με την έννοια της λέξης, αλλά περισσότερο πνευματική δράση. Εδώ το περίεργο είναι πως όλοι οι πλανήτες που συμμετέχουν είναι ανάδρομοι. Ίσως οι ανάδρομοι να δίνουν την ώθηση που λείπει από τον σχηματισμό για εσωτερική δράση. Έτσι ο Δίας παρέχει στον σχηματισμό επίγνωση του στόχου, εσωτερικό πλούτο, φαινομενική αυτοσυγκράτηση αλλά ανάγκη για εσωτερική διεύρυνση και αντίδραση στο κατεστημένο, ενώ η σύνοδος Πλούτωνα-Ποσειδώνα δημιουργική φαντασία και τάση δημιουργίας ενός φανταστικού κόσμου μέσα από την εξερεύνηση της ανθρώπινης ψυχής. Και οι τρεις ανάδρομοι πάντως πλανήτες του σχηματισμού απαιτούν ανάγκη για απομόνωση, διαλογισμό και αυτοσυγκέντρωση, ενώ παρέχουν έντονη οξυδέρκεια. Το Μεγάλο Αέρινο Τρίγωνο τώρα, ως σχηματισμός δίνει κριτική σκέψη, τον διανοούμενο…τον αιώνιο μαθητή – χαρακτηρισμοί που εντείνονται από την παρουσία του Δία και μάλιστα στο ζώδιο του Υδροχόου, όπου μπαίνει και το στοιχείο του πρωτοπόρου. Από την άλλη ο Πλούτωνας στους Διδύμους έχει την τάση να ερευνά επίμονα, να επιλύει… αλλά σε ένωση με τον Ποσειδώνα να γνωρίζει επίσης καλά τα τερτίπια του “απατεώνα”- ιδεαλιστή και να διακρίνει τον πνευματικό από τον δήθεν… και στην ανάγκη να τα ενδύεται κατά βούληση! Άτομα με Μεγάλο Τρίγωνο στο στοιχείο του Αέρα τέλος, διαπρέπουν σε επαγγέλματα που μπορεί να προσφέρουν στην ανθρωπότητα και σε εργασίες που απαιτούν ευχέρεια λόγου (προφορικού ή γραπτού), αν φυσικά συνηγορεί και το υπόλοιπο ωροσκόπιο.
Η Αγγλίδα κυρία των μυστηρίων, είχε Ήλιο (23η μοίρα: Sabian Symbol: Ένας άντρας χαρούμενος ντυμένος με πολύχρωμα ρούχα τσίρκου βιάζεται να μπει στην αρένα, όπου απρόθυμα θηρία περιμένουν για τον κατασπαραγμό του. Kozminsky Symbol: Η παρθένος Astraea, με δεμένα μάτια, οδηγείται με την βοήθεια αγγέλων μακριά από τον πλημμυρισμένο με αίμα, μιζέρια, αδικία και έγκλημα κόσμο!) και Ωροσκόπο στην Παρθένο, Πλούτωνα σε μια μοίρα (Schedir-Epsilon Tauri: φύσεως Κρόνου-Αφροδίτης 7° 48′ σήμερα των Διδύμων) που φανερώνει άτομα τα οποία μπορούν να συνεισφέρουν σε τομείς που απαιτούν καλλιτεχνικό ταλέντο, μεταφυσική, επιστημονική, συγγραφική ικανότητα και μπορούν να αποκτήσουν μέσω αυτών δημοσιότητα. Ακόμα ο κυβερνήτης του Ωροσκόπου και Ηλιακού της, ο Ερμής, τριγωνίζει τους Πλούτωνα και Ποσειδώνα από τον 2ο και το ζώδιο του Ζυγού… ένα επιπρόσθετο αλλά σημαντικό στοιχείο, στο μεγαλύτερο ίσως συγγραφικό ταλέντο μυθιστορημάτων αστυνομικού μυστηρίου.
Διαβάστε επίσης:
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Γεωμετρικοί πλανητικοί σχηματισμοί
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ευεργετικοί (2ο μέρος)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Α)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Β)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Γ)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Δ)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ταραχώδεις