α) ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (YOD) – σχηματισμός 12ης αρμονικής
Το Yod, αποτελείται από τρεις πλανήτες, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους, με δύο όψεις χιαστί (150°, από 1 – 2° ανοχή) και ένα εξάγωνο (60°, 4 -5° ανοχή). Δίνουν έτσι, έναν σχηματισμό ενός ισοσκελούς τριγώνου. Ο πλανήτης που ενώνει τα δυο χιαστί, ονομάζεται ο πλανήτης της κορυφής ή εστιακός πλανήτης. Ο εστιακός αυτός πλανήτης άρα, απέχει περίπου 150 μοίρες ή πέντε ζώδια, από κάθε έναν από τους πλανήτες της βάσης, που σχηματίζουν το εξάγωνο και απέχουν μεταξύ τους 60 μοίρες ή δύο ζώδια Αυτός ο πλανήτης, για να έχουμε ένα πραγματικό Yod, θα πρέπει να είναι ο ταχύτερος πλανήτης από τους τρεις. Για παράδειγμα, ο Πλούτωνας δεν θα μπορούσε ποτέ να αποτελεί την κορυφή ενός Yod, ενώ ή Σελήνη ποτέ έναν πλανήτη της βάσης του. Επίσης αντιπροσωπεύει το σημείο δράσης του Yod, ενώ το κατευθείαν απέναντι άκρο του στο χάρτη, το μεσοδιάστημα δηλαδή του εξαγώνου, αντιπροσωπεύει το σημείο αντίδρασης.
Θεωρείται ένας απ’ τους πιο ασυνήθιστους και ραδιούργους πλανητικούς σχηματισμούς. Γνωστό μεταξύ των εσωτεριστών αστρολόγων και σαν “Δάχτυλο του Θεού ή του Πεπρωμένου”, ίσως γιατί ο κάτοχός του Yod δεν μπορεί να βάλει το χέρι του, να επέμβει δηλαδή συνειδητά πάνω στον σχηματισμό αυτό…μόνο ο ίδιος ο Θεός μπορεί! Το yod είναι γράμμα της Ισραηλινής αλφάβητου, και το πρώτο γράμμα της λέξης Θεός στα Εβραϊκά (Yahweh). Οι πλανήτες εξάλλου στον χάρτη, είναι τοποθετημένοι στα άκρα ενός Y—ένας συμβολικός δρόμος που διακλαδίζεται. Πρέπει να διαλέξει το άτομο ποιον δρόμο να ακολουθήσει. Ο καθένας δείχνει έναν διαφορετικό Σκοπό Ύπαρξής, Σκοπό Ζωής…ένας όμως είναι ο σωστός, και πρέπει να τον διαλέξει μόνος του! Οι πιο πολλοί αστρολόγοι φαίνεται να συμφωνούν ότι αυτός ο σπάνιος σχηματισμός, προέρχεται από κάποια χρέη προηγούμενων ζωών, και προορίζεται για να δοκιμάσει τις αντοχές των κατόχων του. Όταν έρχεται η ώρα να πάρουν κάποιες μοιραίες αποφάσεις, πρέπει να βασιστούν περισσότερο στο ένστικτο τους, και μετά δυστυχώς δεν μπορούν να πισωγυρίσουν. Ως σχηματισμός είναι συνδεδεμένος με το πεπρωμένο, και όταν συναντάται σε γενέθλιο χάρτη, συνήθως υποδηλώνει ότι κάποια στιγμή το άτομο, θα αναγκαστεί να έρθει αντιμέτωπο με καταστάσεις ή πρόσωπα, που θα ανατρέψουν τα δεδομένα της ως τότε ζωής του.
Το Yod δημιουργεί τα πρώτα χρόνια της ζωής ενός ανθρώπου μεγάλες δυσκολίες, κι αυτό είναι φυσικό αφού δεν έχει μάθει να χειρίζεται την ενέργειά του. Όσο περνούν όμως τα χρόνια και εξοικειώνεται μαζί του, μπορεί να μετατρέψει την ενέργειά του σχηματισμού σε πνευματική ευελιξία και να την στρέψει προς όφελός του. Οι δυσκολίες και η εξάσκηση χρόνων προς την υπερπήδησή τους, είναι στην πραγματικότητα οι σύμμαχοί του σ’ αυτό. Και μιλάμε για πνευματική ευελιξία γιατί ούτε οι όψεις χιαστί, αλλά ούτε και τα εξάγωνα θεωρούνται «όψεις δράσης». Εδώ το ζητούμενο είναι να επιτευχθεί η επαφή του ανώτερου εαυτού με την συνείδηση. Ένα ωραίο παράδειγμα είναι αυτό που δίνει ο Bil Tierry, συσχετίζοντας το Yod με την ράβδο ενός ραβδοσκόπου, του οποίου η θέση στον σχηματισμό είναι η θέση του κορυφαίου πλανήτη. Καταλαβαίνουμε έτσι ότι αυτός είναι ο πρωταγωνιστής με όλο το βάρος που του αναλογεί, αλλά και οι πλανήτες τις βάσεις στέλνουν τις απαραίτητες δονήσεις (και όχι μόνο!) για να έρθει σε επαφή το άτομο με τον ανώτερο εαυτό του. Πρέπει λοιπόν να επιλέξει σωστά και να κάνει σοφή χρήση. Το σημείο απελευθέρωσης (το μεσοδιάστημα της βάσης) φανερώνει την ικανότητα του ραβδοσκόπου να χειρίζεται την ράβδο, άσχετα αν τελικά ο θησαυρός μπορεί να είναι άνθρακας!
Αυτό που πρέπει να αναφερθεί είναι ότι εκτός του ότι οι δυο πλανήτες που σχηματίζουν ένα χιαστί δεν έχουν τίποτα κοινό, το ίδιο συμβαίνει και με τους δύο πλανήτες που σχηματίζουν το εξάγωνο της βάσης… δεν είναι δηλαδή τοποθετημένοι σε ίδιο στοιχείο (φωτιά, γη, νερό, αέρας), ποιότητα (παρορμητικά, μεταβλητά, σταθερά), ούτε υπάρχει έστω σχέση πολικότητας (θηλυκό-αρσενικό). Οι απαραίτητες ισορροπίες είναι έτσι κι αλλιώς δύσκολο να βρεθούν. Υπάρχει ένα έντονο αίσθημα ανικανοποίητου και συχνών απογοητεύσεων, αλλά το πιο σύνηθες είναι η ανάγκη κάποιας προσθήκης που φαντάζει απαραίτητη. Όμως ποια είναι αυτή; Οι διαφορετικές ανάγκες των διαφορετικών στοιχείων και ποιοτήτων φέρνει σύγχυση. Ο κάθε πλανήτης θα αναγκάζεται να δράσει τελείως διαφορετικά από τον κάθε άλλο του σχηματισμού. Έτσι, το ότι δεν υπάρχει κοινό υπέδαφος της ενέργειας των δύο χιαστί, κάνει τις αποφάσεις ή τις επιλογές ακόμα πιο δύσκολες, όταν ένας διελαύνων «ακουμπήσει» κάποιον από τους πλανήτες του εξαγώνου. Γι’ αυτό και το Yod, έχει την τάση να αντιπροσωπεύει περιοδικές κρίσεις που απορρέουν κυρίως, από την ανάγκη δράσης που του λείπει. Αυτό λοιπόν που συμβαίνει όταν ένας διελαύνων κάνει σύνοδο με τον πρώτο πλανήτη του εξάγωνου της βάσης, είναι η τάση της σπασμωδικής αντίδρασης, που ακολουθείται από την αίσθηση του λάθους.
Καθώς ο διελαύνων πλανήτης θα πλησιάζει τον δεύτερο πλανήτη του εξάγωνου, μέχρι στο τέλος να κάνουν σύνοδο, η τάσεις αδρανοποίησης και αβεβαιότητας θα κλιμακώνονται. Στην πραγματικότητα, ο σωστός χρόνος δράσης είναι όταν ο διελαύνων θα βρίσκεται στο μεσοδιάστημα του εξαγώνου, που όπως προαναφέραμε αντιπροσωπεύει το σημείο αντίδρασης της κορυφής του Yod. Σ’ αυτό το σημείο μπορεί να απελευθερωθεί το μπλοκάρισμα του πλανήτη της κορυφής. Ο σχηματισμός αυτός, όταν ενεργοποιείται από διελεύσεις, παίζει στην ουσία στον κάτοχό του, ένα παιχνίδι με την αίσθηση της σωστής εκμετάλλευσης του χρόνου που διαθέτει….και όλο αυτό ταλαιπωρεί περισσότερο το μυαλό, παρά το σώμα! Το ενοχλητικό είναι ότι την στιγμή που είναι απαραίτητο να παρθεί μια σημαντική απόφαση, υπάρχει η αίσθηση ότι κάποια απαραίτητη πληροφορία «λείπει». Όταν κάποιος καταλάβει, πώς να συγχρονίζει τις κινήσεις του κατά την διάρκεια μιας διελεύσεις, από τον πρώτο πλανήτη του εξαγώνου ως τον δεύτερο, τότε θα καταλάβει γιατί έχει δοθεί στον σχηματισμό αυτό «το δάχτυλο του Θεού». Αυτό θα σημαίνει ότι θα χειρίζεται συνειδητά ο ίδιος, τον δύσκολο αυτό σχηματισμό – θα έχει «σπάσει» κατά μια έννοια το αρνητικό κάρμα του – και τα οφέλη θα είναι μεγάλα, αλλά κυρίως θα βιώσει πνευματικές επαναστατικές αλλαγές, που θα τον οδηγήσουν να βρει και να εκπληρώσει τον «προσωπικό Σκοπό της Ζωής» του, την «Αποστολή» του.
Μαριάν Φέιθφουλ
29 Δεκεμβρίου 1946
12:30 pm London, (Εν. Βασίλειο)
51n30, 00w07
Yod με κορυφαίο πλανήτη την Σελήνη στις 13° 25′ των Ιχθύων στον 12ο και Πλούτωνα ανάδρομο στις 12° 56′ του Λέοντα 5ο οίκο και Ποσειδώνα στις 10° 45′ του Ζυγού στον 6ο (σε σύνοδο με τον κακότυχο Vindemiatrix φύσεως Κρόνου-Αρη και ακούει σε υποκρισία, αφροσύνη, ατίμωση, κλοπές, χηρεία, κατάθλιψη, μυστικισμό και κυνήγι μαγισσών).
Η Σελήνη στην κορυφή υποδηλώνει υποκειμενικότητα, και δυστυχώς λάθος ερμηνεία και αντίληψη των εξωτερικών ερεθισμάτων. Ακόμα δυσκολία επιτυχημένων σχέσεων, αφού η διαίσθηση δεν λειτουργεί σωστά και το άτομο είναι πιο ευάλωτο στις εξαπατήσεις. Η Σελήνη από μόνη της στο μεταβλητό δίσωμο ζώδιο των Ιχθύων, φανερώνει αναποφασιστικότητα και αναβλητικότητα. Στον 12ο όμως ο κορυφαίος, και με τον Ποσειδώνα να συμμετέχει όλα τα παραπάνω εντείνονται. Είναι γνωστή η περιπέτεια της Μαριάν με τα ναρκωτικά που την ανάγκασε να “παγώσει” την καριέρα της στα τέλη της δεκαετίας του ’60, όπως και η αναποφασιστικότητα της στις αισθηματικές σχέσεις και τα ερωτικά “μπερδέματα”, όπως μαρτυρούν οι πολυάριθμες σχέσεις και με τα δύο φύλλα και οι τρεις γάμοι στο ενεργητικό της.
Οι θέσεις του Ποσειδώνα στον Ζυγό-6ο (η υγεία και η καθημερινότητα της βάλλονται από εθισμούς και σύγχυση, ενώ η καλλιτεχνική έμπνευση και η αδυναμία αποφάσεων είναι στην ημερήσια διάταξη) και του Πλούτωνα ανάδρομου στον Λέοντα-5ο (Θάνατος και αναγέννηση μέσα από τις απολαύσεις, παιχνίδια της καρδιάς- η συνειδητοποίηση που φέρνει Πλούτωνας εδώ είναι πιο συγκλονιστική) περιπλέκουν τα πράγματα, όπως και η Σελήνη στους Ιχθύς που νιώθει “μητέρα” όλων και θέλει να “τους χωρέσει όλους στην αγκαλιά της” και στον 12ο που έχει μια θολή εικόνα των συναισθημάτων της. Στην αυτοβιογραφία της αποδέχεται ότι κατά την διάρκεια της σχέσης της με τον Μικ το μεγαλύτερο διάστημα ήταν “λιώμα” και πως ενώ τον αγαπούσε στην πραγματικότητα ήταν και οι δύο ερωτευμένοι με το ίδιο πρόσωπο, τον Κιθ Ρίτζαρντς.
Την δεκαετία του ’70 καταγράφεται μια απόπειρα αυτοκτονίας στο ενεργητικό της. Καταλήγει ηρωινομανής και άστεγη. Την δεκαετία του ’80 ορθοποδεί και ηχογραφεί αρκετά άλμπουμ, παλεύοντας με την κοκαΐνη και το αλκοόλ…από τότε παραμένει εγκρατής και παραγωγική. Αν και από τις μεγαλύτερες στιχουργούς της χώρας της και εκτελέστριες επί της μουσικής σκηνής, και ενώ αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για πολλούς άλλους, έγινε τελικά γνωστή περισσότερο για τον σκανδαλώδη βίο της.
Ο Πλούτωνας δείχνει συνειδητοποίηση των υποχρεώσεων της ζωής από νωρίς, και με την βοήθειά του οι εμπειρίες που αποκτώνται κάνουν το άτομο πιο υπεύθυνο. Το παρελθόν (Σελήνη) μπορεί να γίνει έτσι η αιτία να αναγεννηθεί (Πλούτωνας) κανείς, να απλώσει το χέρι για να πάρει και να δώσει βοήθεια αλλά και να αποτελέσει πηγή έμπνευσης (Ποσειδώνας) για τους ομοιοπαθείς.
β) ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΟ
Το Τραπέζιο αποτελείται από 3 εξάγωνα και μία αντίθεση, άρα για την ύπαρξή του, χρειάζονται τουλάχιστον τέσσερις πλανήτες. Το Τραπέζιο λέγεται από την ΜAGI society και Μεγάλο Εξάγωνο, προφανώς επειδή στην ουσία, δεν είναι παρά ο μισός σχηματισμός του Εξάκτινου Αστεριού. Παρόλα αυτά ο συσχετισμός είναι μάλλον ατυχές, μιας και η επίδραση των δυο σχηματισμών, είναι τελείως διαφορετική. Το Τραπέζιο είναι περισσότερο ένας βοηθητικός πλανητικός σχηματισμός. Συνήθως αντισταθμίζει ή μετριάζει, την ισχύ άλλων πλανητικών σχηματισμών σ’ έναν χάρτη.
Το Τραπέζιο δείχνει συνήθως μια σταθερή προσωπικότητα, όπως σταθερή σε γενικές γραμμές θα είναι και η ζωή του, σε ότι αφορά τους συμμετέχοντες πλανήτες. Μια αντισυμβατική, αντικομφορμιστική πινελιά όμως, θα έρχεται κατά διαστήματα να προδώσει αυτή τη σταθερότητα. Επειδή τα εξάγωνα δεν δείχνουν δράση, αλλά πιο πολύ είναι ένα βήμα πριν την δράση, αυτός ο σχηματισμός χρειάζεται εξωτερικά ερεθίσματα για να αποβεί αποτελεσματικός. Κάποιος με αυτόν τον σχηματισμό, θα εξελίσσεται συνήθως με την βοήθεια διαμαχών και συγκρούσεων. Για την ακρίβεια, με ένα Τραπέζιο στον χάρτη, μπορεί για πολύ καιρό τα πράγματα να κυλάνε απίστευτα ομαλά και γαλήνια… και ξαφνικά ένα μεγάλο «μπαμ», προκαλεί αναγκαστικές ανακατατάξεις και επαναπροσδιορισμούς στη ζωή του ατόμου. Θα έρχεται το άτομο αναπάντεχα, αντιμέτωπο με απρόσμενα διλήμματα. Τότε το πρόβλημα είναι ότι, δεν θα πάρει δραστήριες αποφάσεις. Το πιο σύνηθες, είναι να προτιμήσει να καθυστερήσει, κάνοντας ένα βήμα πίσω για να το ξανασκεφτεί. Δυσκολεύεται συνήθως να επιλέξει ή να απορρίψει, και αυτό συχνά γίνεται τροχοπέδη στην δημιουργία ενός καλύτερου αύριο. Με λίγα λόγια την θετική ενέργεια που μπορεί να προσφέρει το Τραπέζιο, θα την εκμεταλλευτεί σωστά κάποιος, αποφεύγοντας μια προστατευμένη ζωή. Όταν το συνειδητοποιήσει αυτό, θα καταλάβει ότι με το να αποφεύγει τα δύσκολα, δεν θα κερδίσει τίποτα. Ή μάλλον, το μόνο που μπορεί να κερδίσει είναι, στα δύσκολα να καταρρεύσει, όπως ακριβώς θα συνέβαινε σε ένα κτίριο με κακοφτιαγμένα θεμέλια. Δηλαδή η ηρεμία και η σταθερότητα του χαρακτήρα να αντικατασταθούν από υστερικά ξεσπάσματα, η απολυτότητα να καταρρεύσει κοκ.
Το Τραπέζιο θεωρείται ένας σχετικά αρμονικός πλανητικός σχηματισμός, που απαιτεί όμως και κάποια προσπάθεια ισορροπίας. Δείχνει ότι η βοήθεια από εξωτερικά ερεθίσματα είναι απαραίτητη, και μάλιστα στις κρίσιμες στιγμές, πάντα εμφανίζεται «ως από μηχανής θεός». Όμως, κάποιες φορές τυχαίνει η αντίθεση του Τραπέζιου, να συμμετέχει και σε ένα Ταυ-Τετράγωνο. Τότε η φαινομενικά στερεή βάση του σχηματισμού, καταρρέει. Το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και κατά καιρούς, όταν την κενή θέση (που είναι απαραίτητος ένας πλανήτης για να δημιουργηθεί το Ταυ-Τετράγωνο), καλύψει ένας διελαύνων πλανήτης.
1ο Παράδειγμα:
Γκαουντί Αντόνιο
25 Ιουνίου 1852
9:30 Reus, Ισπανία
Αντίθεση από Ποσειδώνα ανάδρομο στις 11° 28′ των Ιχθύων στον 7ο προς τον Αρη στις 7° 30′ της Παρθένου στον 1ο σε σύνοδο με τον Ωροσκόπο. Το παράλληλο προς την αντίθεση εξάγωνο, είναι με Ήλιο στις 3° 53′ του Καρκίνου στον 11ο με Ουρανό στις 7° 30′ του Ταύρου στον 9ο.
Και οι δύο του γονείς προέρχονταν από οικογένειες μεταλλοτεχνιτών. Ο Αντόνιο Γκαουντί, το μικρότερο από τα πέντε παιδιά της οικογένειας, στερήθηκε το παιχνίδι και τις κοινωνικές συναναστροφές με συνομήλικούς του, μιας και ως παιδί υπέφερε από ρευματοπάθειες που του προκαλούσαν αφόρητους πόνους. Οι έξοδοί του από το σπίτι γινόταν πάνω σε γάιδαρο, και όχι με τα πόδια. Η υποχρεωτική “ηρεμία” που του “επιβλήθηκε” (αντίθεση Αρη-Ποσειδώνα στον άξονα 1ου-7ου), έγινε όμως η αφορμή να αναπτύξει αυτά που αργότερα έγιναν τα εφόδια για εξωτερικεύσει την ποιότητα του χαρισματικού καλλιτέχνη που διέθετε, μέσα από την παρατηρητικότητα και την ανάλυση της φύσης στον ελεύθερο χρόνο του.
Φυσικά τα τρίγωνα και τα εξάγωνα με τους πλανήτες της αντίθεσης δεν μπορεί παρά να βοήθησαν. Ο Ποσειδώνας και μάλιστα σε κυριαρχία με το τρίγωνο του προς Ήλιο σε ζώδια του νερού, βοήθησαν να λάμψει το ταλέντο του και να εκπέμπει αίσθημα και ευαισθησία, και το εξάγωνο του με Ουρανό πυροδοτεί ιδιοφυή έμπνευση και φαντασία. Ο Αρης με το τρίγωνο του με Ουρανό σε γήινα ζώδια πρωτοποριακή δράση και υλοποίηση του οράματος, ενώ το εξάγωνό του με Ήλιο τον κινητοποιεί ακόμα περισσότερο να προβληθεί και μάλιστα με Αρη στον 1ο.
Λένε ότι το πάθος του για αυτό που έκανε, τον απορροφούσε και τον γέμιζε τόσο πολύ που ποτέ δεν παντρεύτηκε, ούτε έκανε σχέση με γυναίκα ή άντρα. Κι εδώ δεν μπορώ να μην θυμηθώ τον ορισμό της συνουσίας που έδινε ο φιλόλογός μας στο Λύκειο μιλώντας για Πλάτωνα: συν+ουσία = η πραγματική, η βαθύτερη φύση ενός πράγματος… διεισδύεις έλεγε δηλαδή στην ουσία ενός πράγματος, σε απορροφάει, δεν το ερωτεύεσαι το αγαπάς και γίνεσαι ένα μαζί του… μπορείς να συνουσιαστείς με ένα βιβλίο, με μια απεικόνιση ακόμα και με μια ιδέα!
Με τον καιρό, ανέπτυξε ένα “αισθησιακό” είδος σχεδίου, καμπυλοειδές, σχεδόν σουρεαλιστικό που τον καθιέρωσε ως τον πρωτοποριακό ιδρυτή της Αρτ Νουβό. Η αρχιτεκτονική του, υπήρξε έμπνευση για πολλούς αβανγκαρντιστές καλλιτέχνες. Χωρίς τον Γκαουντί λένε οι Καταλανοί, δεν θα υπήρχε ο Νταλί. Με παντελή έλλειψη σεβασμού στην παλιά τάξη των πραγμάτων, όπως άλλωστε και στις ευθείες που ποτέ δεν συναντάς στην φύση, στην ουσία δημιούργησε ένα παντελώς δικό του στυλ, χρησιμοποιώντας χρώματα και υλικά με τρόπο που κανείς δεν είχε φαντασθεί έως τότε και δίνοντας μια αίσθηση κίνησης στα έργα του, που ακόμα επί της ουσίας δεν έχει κατηγοριοποιηθεί. Κοιτώντας λίγο πιο προσεκτικά, γοτθικό καταλανικό, μαυριτανικό, αραβικό, βυζαντινό, μπαρόκ, φύση, κίνηση, χρώμα, όλα μαζί ενωμένα στην υπηρεσία ενός πράγματος που στον ίδιο είχε λείψει… το παιχνίδι. Κάνουν όλα μαζί ένα τρελό παιχνίδι, σε βάζουν σ’ έναν φανταστικό παραμυθένιο κόσμο, σε καλούν να σκαρφαλώσεις να τρέξεις, να εξερευνήσεις, να αναρωτηθείς τι θα δω στην επόμενη στροφή ή στον πάνω όροφο. Κι όμως εκείνος έπαιξε, κι ας του το είχαν απαγορεύσει!
Μερικά απο τα έργα του: Κάζα Βισένς, Κάζα Ελ Καπρίτσιο, Παλάτσο και Πάρκ Γκέλ, Κολλέγιο Τερεσιάνο, Μπελεσγκουάρντ, Κάζα Καλβέτ,Κάζα Μπατλιό, Πεντρέρα, Κάζα Μίλα, Σαγράδα Φαμίλια (το μεγαλύτερο αλλα ημιτελές εργο του). Μια ολόκληρη βιομηχανία σήμερα ανθεί στο όνομα του στηρίζοντας με τον μύθο του την οικονομία της Βαρκελώνης, αφού μετά το “πέρασμά” του απ’ αυτήν την πόλη, άλλαξε για πάντα την όψη της αφήνοντας σε αμέτρητα σημεία της την προσωπική του σφραγίδα, και κάνοντάς της την τιμή να συνδέσει το όνομα του με το δικό της στην αιωνιότητα!
Στο παρακάτω παράδειγμα είναι ένα Ωροσκόπιο με αρκετό ενδιαφέρον, αφού οι ενέργειες διάφορων σχηματισμών μπλέκονται.
2ο Παράδειγμα:
Λετίσια Κάστα
11 Μαΐου 1978
17:30, Pout Audemer, Γαλλία
Αντίθεση με Ποσειδώνα ανάδρομο στις 17° 39 του Τοξότη και 3ο με την Αφροδίτη στις 17° 25′ των Διδύμων στον 9ο, και το παράλληλο σ’ αυτήν εξάγωνο από τον Αρη στις 12ο 50 του Λέοντα, 10ο και τον Πλούτωνα ανάδρομο στις 14° 24 του Ζυγού στον 1ο. Εδώ το παράδοξο είναι ότι ο Αρης είναι ο κορυφαίος ενός σταθερού Ταυ Τετραγώνου που ολοκληρώνεται με τον Ουρανό στον Σκορπιό 2ο οίκο και τον Ήλιο στον Ταύρο στον 8ο οίκο, ενώ Ταυτόχρονα ο Ποσειδώνας συμμετέχει σε ένα Μεγάλο Πύρινο Τρίγωνο με Κρόνο στον Λέοντα και 11ο και Ερμή στον Κριό και 7ο.
Ο Ήλιος της όμως στις 20° 35′ στον Ταύρο σε σύνοδο με τον Απλανή Rana 20° 52′ (γνώση, ταξίδια πολλές ευκαιρίες ) και ο Ωροσκόπος στον Ζυγό της δίνουν την ονειρική φωνή, την φυσική ομορφιά και την κάνουν αυθόρμητη και απλοϊκή. Η ίδια λέει πως δεν θεωρεί τον εαυτό της τέλειο, δεν της αρέσουν τα δόντια της και κάποιες φορές αυτά που λέει, ενώ νιώθει το επάγγελμά της να της στερεί την ελευθερία της. Παρόλα αυτά η σύνοδος Σελήνης- Μαύρης Σελήνης στο Μεσουράνημα σε συνδυασμό με τον Ήλιο στον 8ο, κυβερνήτη 8ου την Αφροδίτη και Πλούτωνα τοποθετημένο στον 1ο όμως, την κάνουν να παρουσιάζει την εικόνα μιας ερωτικής φεμ φατάλ.
Το σύγχρονο πρόσωπο της Γαλλίας, λανσαρισμένο από τον Υβ Σαιν Λοράν, φιγουράρει σε πάνω από εκατό εξώφυλλα περιοδικών, και ανήκει στην νέα γενιά σούπερ μόντελ μαζί με την Τάιρα Μπανκς και μερικές ακόμα. Έχει συνεργαστεί με αρκετές επώνυμες εταιρίες όπως Ζιν Πολ Γκοτιέ, Γκαλερί Λαφαγιέτ, Γκες Τζινς, Βικτόριας Σέκρετ και υπήρξε το επίσημο πρόσωπο της Λορεάλ, Ντιόρ και Σανέλ. Το περιοδικό Τάιμ την κατέταξε μέσα στα δέκα πιο σημαντικά πρόσωπα για το 2008…εξάλλου τώρα αυτή είναι η Μαριάν με το ομοίωμα της στα city halls! Ο εθνικός θησαυρός, το σύμβολο της Γαλλικής Δημοκρατίας που κάποτε υπήρξε η Μπριζίτ Μπαρντό και μέχρι πρότινος η γοητευτική Κατρίν Ντενέβ.
Η καριέρα της γαλλίδας τοπ μόντελ και ηθοποιού, ξεκίνησε όταν ανακαλύφθηκε από έναν φωτογράφο κατά την διάρκεια οικογενειακών διακοπών στον τόπο καταγωγής του πατέρα της στην Κορσική. Σε ηλικία μόνο 15μιση χρονών και με ύψος ήδη 1.69, σαφώς και δεν θα ήταν το μόνο εντυπωσιακό κορίτσι σ’ αυτήν την ηλικία, τόσο όσο να μην χρειαστεί να κυνηγήσει μια καριέρα στον χώρο του μόντελινγκ. “Η εκτόξευσή της είναι η εξαίρεση στον χώρο, που εν μέρει είναι μια επιχείρηση απόρριψης”. Η Σελήνη εδώ σε σύνοδο με το μεσουράνημα (και λίγο πιο πίσω στον 9ο με τον Δία) να κάνει τρίγωνο με τον Ουρανό…ίσως κάτι να μας λέει. Η ίδια λέει: “Δεν υπάρχει ιδανική καριέρα ή ο ιδανικός τρόπος για να κάνεις κάτι. Ήμουν πολύ τυχερή, αλλά έπρεπε να αρπάξω την ευκαιρία. Έμαθα τα πάντα μέσα από τα ταξίδια… το σχολείο των εμπειριών. Διέθετα ένα εισιτήριο στον κόσμο. Αν το αεροπλάνο δεν ήταν εκεί, θα έπαιρνα καράβι. Αν δεν υπήρχε ούτε καράβι, θα περπατούσα. Και κέρδισα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από ότι αν είχα παραμείνει στο σχολείο.” Το εξάγωνο των δύο μαχητών, του Πλούτωνα από τον πρώτο οίκο της προσωπικότητας και της προβολής της, με τον Αρη στον δέκατο της κοινωνικής και επαγγελματικής καταξίωσης και της φήμης, υποδηλώνει σίγουρα ότι δεν θα άφηνε ανεκμετάλλευτη οποιαδήποτε ευκαιρία θα αξιοποιούσε αυτούς τους δυο τομείς της ζωής της.
Η αντίθεση Ποσειδώνα Αφροδίτης στον άξονα των γνώσεων και της εκπαίδευσης, σίγουρα δυσκολεύει τα πράγματα σ’ αυτούς τους τομείς.Ωστόσο παίρνει δύναμη από τα τρία αλληλένδετα εξάγωνα: Ποσειδώνα- Πλούτωνα , Πλούτωνα 1ο- Αρη 10, Αρη – Αφροδίτης. Σαφώς εδώ ο Ποσειδώνας παίρνει τη φλόγα του Μεγάλου πύρινου Τριγώνου, και την μεταφέρει στο Τραπέζιο. Παρόλο που το ρίσκο και ο τυχοδιωκτισμός είναι κύριο συστατικό αυτού του τριγώνου, εδώ ο Κρόνος και ο Ερμής βάζουν και το στοιχείο της λογικής και του ζυγιάσματος των πιθανοτήτων προ του μεγάλου άλματος και γειώνουν τον Ποσειδώνα. Χαρακτηριστική φράση της είναι: “ Δεν τα πήγαινα καλά με τα μαθήματα στο σχολείο γιατί μου άρεσε να ονειροπολώ κατά την διάρκεια της ημέρας, δεν μου άρεσε και ανησυχούσα κι εγώ όπως και οι γονείς μου για το τι θα γίνω.”
Ο Αρης τώρα βεβαρημένος με την ευθύνη του κορυφαίου ενός σταθερού Ταυ Τετραγώνου, που εξαιτίας της ποιότητας του ναι μεν είναι δραστήριος και μαχητικός αλλά κρατάει πάντα καβάντζα ενέργειας για τα δύσκολα. Γενικότερα το συγκεκριμένο Ταυ δείχνει περισσότερο προβλήματα στις διαπροσωπικές σχέσεις που προκύπτουν από ερωτικές παρορμήσεις και γρήγορες αποφάσεις, όπως κι από έλλειψη συμβιβασμών και πείσμα….χαρακτηριστικά που βρίσκουν διέξοδο και διοχετεύονται εν μέρη στο Τραπέζιο μέσω του Αρη. Μια άλλη ευθύνη του Αρη είναι να διευκολύνει την αντίθεση Ποσειδώνα-Αφροδίτης μέσα από το τρίγωνο με τον μεν με το εξάγωνο με την δε (για περισσότερες πληροφορίες η Διευκολυμένη Αντίθεση αναλύεται στο επόμενο άρθρο).
Διαβάστε επίσης:
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Γεωμετρικοί πλανητικοί σχηματισμοί
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ευεργετικοί (1ο μέρος)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ευεργετικοί (2ο μέρος)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Β)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Γ)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Δ)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ταραχώδεις
Οταν φτασει ενας διελαυνων πλανητης στον δευτερο πλανητη του εξαγωνου(Γιοντ) και κανει συνοδο τι γινεται? Τελειωνει κατι?