0 0 votes
Article Rating

γ) Ο ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ

Ο τελευταίος ευνοϊκός σχηματισμός που λαμβάνουμε υπόψη μας, είναι ο Χαρταετός. Ένας πολύ δυναμικός και θετικός σχηματισμός όψεων. Αποτελείται από ένα Μεγάλο Τρίγωνο, δύο εξάγωνα και μία αντίθεση. Ο πλανήτης που συμμετέχει και στα δύο εξάγωνα, όπως είναι φυσικό, σχηματίζει μια αντίθεση με τον απέναντι πλανήτη-μέλος του Μεγάλου Τριγώνου.

Με άλλα λόγια αν έχουμε ένα Μεγάλο Τρίγωνο, και ένας από τους πλανήτες του κάνει αντίθεση με έναν τέταρτο πλανήτη, ο οποίος με την σειρά του εξαγωνίζει τους άλλους δύο πλανήτες του Μεγάλου Τριγώνου, τότε έχουμε σχηματισμό χαρταετού.

Ο Χαρταετός έχει ένα πλεονέκτημα έναντι του Μεγάλου Τριγώνου, κι αυτό όσο οξύμωρο και αν ακούγεται … είναι η αντίθεση. Η αντίθεση αυτή, γίνεται το έναυσμα για πιο έντονες προσπάθειες από το άτομο να υπερνικήσει τα τυχόν εμπόδια, ενώ τα δύο εξάγωνα θα είναι «το κερασάκι στην τούρτα», αν και εφόσον επιτύχει τους στόχους του.

Ο πλανήτης (ή οι πλανήτες) εκείνος που συμμετέχει στην αντίθεση και ταυτόχρονα στα δύο εξάγωνα, είναι ένα σημείο, στο οποίο το άτομο πρέπει να δώσει μεγάλη προσοχή! Εκεί θα βρει δεξιότητες, κλίσεις και ταλέντα. Με την βοήθεια των πλανητών που σχηματίζουν τα δυο εξάγωνα προς τον πλανήτη της αντίθεσης, προσφέρεται η δυνατότητα να ενεργοποιηθεί θετικά και το κανάλι της αντίθεσης. Αν το εκμεταλλευτεί αυτό κανείς σωστά, μπορεί να πάει μπροστά στη ζωή.

Στην πραγματικότητα, η διαφορά του Μεγάλου Τριγώνου και του Χαρταετού είναι, ότι στον Χαρταετό υπάρχει η συνειδητοποίηση ότι το άτομο μπορεί να κάνει περισσότερα, με αυτά που του προσφέρει ο πλανήτης της αντίθεσης, ώστε να αξιοποιήσει το Μεγάλο Τρίγωνο. Ενώ κάποιος με ένα Μεγάλο Τρίγωνο δυσκολεύεται να καταλάβει τις δυνατότητες του. Η συνειδητοποίηση όμως αυτή, δεν εγγυάται απαραίτητα και δράση. Αυτό μπορεί να συμβεί στην περίπτωση κάποιας σκληρής όψης από διέλευση, που μπορεί να εμπλακεί στον Χαρταετό. Όμως μόλις περάσει η δράση της διέλευσης, το πιθανότερο είναι το άτομο να επαναπαυτεί, όπως συμβαίνει με όλους τους ευνοϊκούς σχηματισμούς.

 

Ας δούμε όμως κι ένα παράδειγμα Μεγάλου Τριγώνουπου με την συμμετοχή ενός τέταρτου πλανήτη μετατρέπεται σε Χαρταετό.

chart (1)

Παράδειγμα:
Λούις Άρμστρονγκ
4 Αυγούστου 1901
10:00 pm ST, New Orleans, LA
29n57, 90w05

Μεγάλο Πύρινο Τρίγωνο με Ήλιο στις 12° του Λέοντα και 5ο οίκο, Ουρανό ανάδρομο στις 13° του Τοξότη και οίκο 8ο και Σελήνη στις 13° 24′ του Κριού στον 12ο. Η Σελήνη με την αντίθεση ακριβείας της με τον Αρη στις 13° 10′ του Ζυγού το μετατρέπει σε έναν ενδιαφέρων Χαρταετό.

Ως Μεγάλο Τρίγωνο της Φωτιάς δικαιολογεί την εσωτερική φλόγα (Σελήνη), την παθιασμένη καινοτομία (Ουρανός), την δημιουργική αυτοέκφραση και το πάθος για να προβάλει την διαφορετικότητά του(Ήλιος). Ο Λούις Ντανιέλ Άρμστρονγκ μπορεί να γεννήθηκε και να μεγάλωσε στον τελευταίο σκαλοπάτι της κοινωνικής κλίμακας σε μία πόλη έντονου φυλετικού διαχωρισμού, στο Στόριβιλ της Ν. Ορλεάνης, αλλά κατάφερε τελικά να ξεχωρίσει.

Η φλόγα με την οποία χειριζόταν την κορνέτα εξάλλου αποδεικνύεται, από το ότι κατά περιόδους ήταν αδύνατον να παίξει εξαιτίας της ζημιάς που προκαλούσε στους συσπαστήριους μύες του προσώπου από την υπερβολική πίεση που τους ασκούσε – κάτι το οποίο είναι εμφανές σε αρκετές φωτογραφίες του. Αυτός ήταν και ο λόγος που ασχολήθηκε και με το τραγούδι. Κι εκεί όμως το ερμηνευτικό του πάθος και η συναισθηματική του προσέγγιση, εκτόξευσε την δημοτικότητά του στα ύψη.

Ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της νεότητάς του ζώντας στην φτώχεια, σ’ αυτήν την σκληρή γειτονιά της Άνω Ν. Ορλεάνης. Ο πατέρας του εγκατέλειψε την οικογένεια όταν ακόμα ήταν ακόμα βρέφος. Η μητέρα του άφησε αυτόν και την αδερφή του στην γιαγιά τους και έναν θείο μέχρι τα πέντε του χρόνια. Τον πατέρα του τον έβλεπε μόνο σε γιορτές. Οι προσπάθειες του να φέρει στο σπίτι χρήματα από πολύ νωρίς, δεν ήταν αρκετές για να αποτρέψουν την μητέρα του από την ιεροδουλία. Αργότερα στην εφηβεία μπήκε σε αναμορφωτήριο, αφού όπως αναφέρουν καταγραφές της αστυνομίας αλλά και ο ίδιος στην αυτοβιογραφία του, εκπυρσοκρότησε με το όπλο του πατριού του την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Θα μπορούσε αυτό άραγε να χαρακτηριστεί τυχερό γεγονός στην ζωή ενός ανθρώπου, όπως ερμηνεύεται το Πύρινο Τρίγωνο? Κι όμως! Στο αναμορφωτήριο (12ος) του δόθηκε ευκαιρία να διδαχθεί τραγούδι, κρουστά και κορνέτα και έτσι να δημιουργήσει ένα πολύ προσωπικό ερμηνευτικό στυλ (Ήλιος – 5ο), να διευρύνει τους ορίζοντές του (Ουρανός στον Τοξότη).

louisΜετά από δύο χρόνια, στα 14 του βγήκε και πάλι αναγκασμένος να μένει μία με τον πατέρα και την μητριά του μία με την μητέρα του και φυσικά να γυρνάει στους δρόμους τραγουδώντας με την παρέα του για μια δεκάρα και να μπλέκει σε περιπέτειες οι οποίες όμως δεν ήταν παρά ανεκτίμητο μάθημα ζωής.

Παρόλα αυτά δεν κοίταξε ποτέ πίσω με πικρία, αντιθέτως η νιότη του υπήρξε πηγή έμπνευσης και κίνητρο.“Κάθε φορά που κλείνω τα μάτια μου φυσώντας τη τρομπέτα μου, βλέπω κατευθείαν στην καρδιά της παλιάς καλής Νέας Ορλεάνης…Μου έδωσε λόγο για να ζω. Ο “Satchmo”, ο “άνθρωπος με το πλατύ χαμόγελο” όπως τον έλεγαν οι συνάδελφοί του, έβρισκε πάντα λόγο για να γελάει.

Η πρώτη του επίσκεψη στην Ευρώπη (Λονδίνο 1932) του χάρισε αυτό το παρατσούκλι όταν η συντάκτρια Πέρσι Μπρούκς του περιοδικού Melody Maker τον καλωσόρισε αποκαλώντας τον έτσι, περιγράφοντας τις μυικές συσπάσεις του προσώπου του όποτε παίζει κορνέτα. Εκεί αποδεικνύει την συμμετοχή του Ήλιου του στο Μεγάλο Τρίγωνο της Φωτιάς, όταν παίζοντας για τον βασιλιά της Αγγλίας, ξεκίνησε ένα τραγούδι λέγοντας: “Αφιερωμένο, Βασιλιά: “Θα χαρώ όταν πεθάνεις, Εσύ Μασκαράκο Εσύ””.

Αν και όπως δείχνει η θέση του Αρη του, δεν ήταν άτομο επιθετικό και γενικά δεν ήθελε να ανακατεύει δουλειά με πολιτικές πεποιθήσεις όπως έλεγε ο ίδιος, τελικά κάποιες φορές δεν τα κατάφερνε να είναι και πολύ διπλωμάτης καθώς το πύρινο τρίγωνο έβγαζε το φλογερό ταμπεραμέντο του, και μάλιστα μέσα από τον πλανήτη που έφτιαχνε τον Χαρταετό – τον Αρη. Ευτυχώς όμως με τον τρόπο του Ζυγού, πάντα μέσα από αναίμακτα μέσα, που όμως συχνά είναι πιο εύστοχα κι από όπλο.

Μια από αυτές τις λίγες φορές ήταν και η κριτική που άσκησε στον Πρόεδρο Αϊζενχάουερ, αποκαλώντας τον “διπρόσωπο” και”άνανδρο” λόγω του ότι έμεινε αδρανής κατά την διάρκεια της διαμάχης για την κατάργηση των φυλετικών διακρίσεων στα σχολεία, στο Λίτλ Ροκ του Αρκάνσας το ’57 , αποτέλεσε διεθνές νέο. Ως διαμαρτυρία ακύρωσε την περιοδεία του στην Σοβιετική Ένωση ως εκπρόσωπος των Ηνωμένων Πολιτειών λέγοντας “Έτσι όπως φέρεται η κυβέρνηση στους ανθρώπους μου, να πάει στον αγύριστο” . Το FBI κράτησε αρχείο με τα λεγόμενά του για την πολιτική εκπαιδευτικής ενοποίησης.

Παρόλο που πολλοί δικοί του, του άσκησαν έντονη κριτική επειδή έκανε τα πάντα να γίνει αρεστός σε κοινά λευκών, και τον αποκαλούσαν “μπάρμπα Θωμά” υπό την έννοια του ότι δεν χρησιμοποιούσε την δημοτικότητά του για να υποστηρίξει τα κινήματα πολιτικών δικαιωμάτων των εγχρώμων, ο Λούις ήταν “ήσυχα” βασικός οικονομικός υποστηρικτής του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ και άλλων ακτιβιστών (Ουρανός). Απλά του άρεσε να “δουλεύει” παρασκηνιακά για τους δικούς του (Σελήνη = κοινό, 12ος = αγαθοεργίες).

Παρόμοια στάση κράταγε και για το θρησκευτικό κομμάτι. Συνήθιζε να λέει “Ανατράφηκα ως Βαπτιστής (βαπτίστηκε Καθολικός αν και δεν αποδεικνύεται ότι ένιωθε κι έτσι), πάντα φοράω το Άστρο του Δαβίδ(σε ένδειξη τιμής στην εβραϊκή οικογένεια Καρνόφσκυ που του δάνεισε τα χρήματα για την πρώτη του κορνέτα) και είμαι φίλος με τον Πάπα (είχε συναντήσει τους πάπες Piuss XII και PaulVI)”.

Η δράση, η εγκρατής δύναμη, ο ισορροπημένος ενθουσιασμός του Αρη στον Ζυγό λοιπόν των πλανητών των εξάγωνων, ο Άρμστρονγκ από νωρίς συνειδητοποίησε την αξία του και προσπάθησε να την αναδείξει. Δηλαδή με την βοήθεια του Ήλιου στον Λέοντα να του παρέχει ηγετική προσωπικότητα, κοινωνικότητα, δόξα, τύχη, δημοτικότητα και του Ουρανού στον Τοξότη αγάπη για ελευθερία, διαφορετικότητα, χιούμορ και αυτοσαρκασμό, ευφυΐα, συγγραφικό ταλέντο (πιθανόν και την τάση να γράφει και να ερμηνεύει τραγούδια όπως τα:”Cheesecake”, “Cornet Chop Suey” “Red beans and ricely yours,” εξαιτίας της αγάπης του για το φαΐ – κάτι αρκετά καινοτόμο), διευρυμένη αντίληψη που χωράει κάθε θρησκεία, εθνικότητα ή χρώμα, ήξερε πως μπορούσε να ενεργοποιηθεί και να παλέψει ενάντια στην πίεση που ασκούσε στην ψυχοσύνθεση του το παρελθόν, οι μνήμες, η “παράνομη” ζωή της μητέρας και να τα μετατρέψει σε ιδεώδη, αγάπη για της ρίζες, φήμη, φιλανθρωπίες (το θετικό πρόσωπο της Σελήνης του).

Ένας δυνατός συνδυασμός με τα φώτα να είναι παρόντα και τον Αρη σε καίριο σημείο και σε καλή θέση (αν και σε αδυναμία που μάλλον ήταν απαραίτητη) να αναγκάζει το Μεγάλο Τρίγωνο να “πάρει φωτιά… ο Ήλιος του στην ρουλέτα του 5ου και της ζωής, βγαίνει νικητής!

 

Διαβάστε επίσης:

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Γεωμετρικοί πλανητικοί σχηματισμοί

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ευεργετικοί (1ο μέρος)

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Α)

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Β)

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Γ)

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Δ)

Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ταραχώδεις

Ράνια Βεκρή

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments