ε) ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΓΡΑΜΜΟ
Το Μυστικό Παραλληλόγραμμο αποτελείται από δύο εξάγωνα και δύο τρίγωνα. Τέσσερις πλανήτες (τουλάχιστον) τα ενώνουν. Εσωτερικά του Παραλληλόγραμμου, όπως είναι φυσικό σχηματίζονται αναπόφευκτα και δύο αντιθέσεις. Οι τέσσερις πλανήτες του Παραλληλόγραμμου, είναι πάντα τοποθετημένοι σε ίδιες πολικότητες· είτε αρσενικό (Αέρας, Φωτιά) είτε θηλυκό (Γη, Νερό). Η επίδρασή του είναι ήπια, είναι ένας σχετικά εύκολος σχηματισμός δηλαδή, που δεν δημιουργεί εντάσεις ή μεγάλες δυσκολίες. Η ανάγκη για δράση είναι περιορισμένη. Όπως φαίνεται κι από τον ίδιο τον σχηματισμό, υπάρχει μια ισορροπία. Όμως δεν παρέχεται αμαχητί. Χρειάζεται να αφυπνιστεί η συνειδητότητα, για να γίνει η κατάλληλη προσπάθεια. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να δουλεύουν και οι τέσσερις πλανήτες εναρμονισμένα. Η μάχη γίνεται με τις δύο αντιθέσεις. Τα εξάγωνα δίνουν κάποια σταθερότητα όπως και ευκαιρίες, τα τρίγωνα αρμονία και τύχη. Έτσι παρόλο που θεωρείται ένας βοηθητικός σχηματισμός, οι δύο αντιθέσεις έρχονται να δυσχεράνουν κάπως την θετική επίδραση των εξαγώνων και τριγώνων, τα οποία με την σειρά τους διώχνουν αρκετή από την ένταση των αντιθέσεων. Αν όμως εκμεταλλευτούν σωστά οι θετικές όψεις, θα βρεθεί και οι ισορροπία των αντιθέσεων.
Χρειάζεται τεράστια προσπάθεια και συνειδητή εξάσκηση, απ’ ότι φαίνεται για να ξεπεραστούν οι αμφισβητήσεις, οι αμφιβολίες και τα διλήμματα, έτσι ώστε να διατηρηθούν οι ισορροπίες. Παρόλα αυτά, παρουσιάζει τις κατάλληλες ευκαιρίες στην επίλυση προβλημάτων, που εμφανίζονται είτε γιατί έτσι έπρεπε να γίνει, είτε καθαρά από τύχη. Συνήθως η «άκρη» βρίσκεται με κάπως παράδοξο τρόπο, αλλά βρίσκεται! Όπως είναι φανερό όχι εξαιτίας της δράσης του ατόμου και της εκμετάλλευσης των ικανοτήτων του, μιας και το ίδιο το μυαλό του είναι το εμπόδιο. Οι ικανότητες και οι δεξιότητες δε, που παρέχει αυτός ο σχηματισμός είναι εξαιρετικές. Όταν το συνειδητοποιήσει αυτό και δραστηριοποιηθεί, θα βρεθούν και οι απαραίτητες ισορροπίες…και το καλύτερο είναι ότι θα μπορέσει να τις διατηρήσει με μεγάλη ευκολία και τα αποτελέσματα θα είναι αξιοσημείωτα.
Αντζελίνα Ζολί
4 Ιουνίου 1975
9:09, Λος Άντζελες, Καλιφόρνια (ΗΠΑ)
Η Αντζελίνα Ζολί, κληρονόμησε το υποκριτικό ταλέντο των γονιών της – Τζον Βόιτ & Μαρσελίν Μπερντράντ – αφού και οι δύο ήταν ηθοποιοί. Στα έντεκά της χρόνια μάλιστα ξεκίνησε μαθήματα υποκριτικής. Δεκαέξι χρονών όμως ξεκίνησε να ασχολείται με το μόντελινγκ, καθώς η εξωτική της ομορφιά την διευκόλυνε. Η βραβευμένη με όσκαρ ηθοποιός, έγινε ευρέως γνωστή υποδυόμενη το ρόλο της Λάρα Κροφτ. Εκτός πλατό, αναλαμβάνει ενεργή δράση σε θέματα διεθνούς φιλανθρωπίας, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στους πρόσφυγες.
Η μία διάμετρος με Ήλιο στις 13° 25′ των Διδύμων και Ποσειδώνα ανάδρομο στις 10° 20′ του Τοξότη στον 5ο , και η δεύτερη με Σελήνη στις 13° 05′ και Αρη στις 10° 42′ του Κριού στον 9ο οίκο με τον Πλούτωνα ανάδρομο στις 6ο 31′ του Ζυγού στον 3ο οίκο. Η σύνοδος Δία στις 17° 25′ με MC 17° 52′ του Κριού, αν και με μεγαλύτερη απόκλιση, έχουν επιρροή και δέχονται επίδραση από τον σχηματισμό αφού είναι σε σύνοδο με την Σελήνη και τον Αρη και μάλιστα στο ψηλότερο σημείο του χάρτη, το υπέργειο.
Ας δούμε όμως ξεχωριστά την πολλαπλή σύνοδο στον 9ο. Αν ήταν μόνο το Μεσουράνημα δεν θα του δίναμε τόση βαρύτητα, αλλά εδώ είναι σε σύνοδο ακριβείας με τον Δία και μάλιστα ο κυβερνήτης του Mc, ο Αρης σε κυριαρχία στον Κριό, ανήκει στον κρίκο της αλυσίδας. Αυτό είναι κάτι που μας λέει να μην αδιαφορήσουμε για την συμβολή του Μεσουρανήματος στην ερμηνεία. Ο κυβερνήτης του Mc σε σύνοδο με τον κυβερνήτη του Asc, την Σελήνη δίνει μια άλλη δυναμική στην σύνοδο. Θα έλεγε κανείς ότι η αγάπη του κοινού σε όποια προσπάθεια για δημόσια προβολή και κοινωνική καταξίωση είναι δεδομένη… συνυπολογίζοντας την σύνοδο ακριβείας κιόλας της Αφροδίτης με τον Ωροσκόπο (Αφροδίτη 28° 09′ και Ωροσκόπος 28° 53′ του Καρκίνου). Αυτό το τελευταίο ίσως εξηγεί και το γιατί, στις λίστες με τις “πιο όμορφες γυναίκες του κόσμου” είναι συχνά σε περίοπτη θέση. Ο Δίας σε σύνοδο ακριβείας με το Μεσουράνημα, αλλά και με τους δύο προηγούμενους, δίνει το τελικό “άγγιγμα του Μίδα” στο Μεσουράνημα, χαρίζοντας απλόχερα την εύνοιά του.
Καλό είναι να θυμόμαστε πως οι πλανήτες του Μυστικού Παραλληλόγραμμου, είναι τοποθετημένοι σε ζώδια του Αέρα και της Φωτιάς, αρσενικά δηλαδή. Νόηση – πάθος vs πρακτικότητα – συναίσθημα. Επίσης είναι σε παρορμητικά και μεταβλητά ζώδια άρα λείπει και το στοιχείο της σταθερότητας.
Όλα αυτά συμβαίνουν στον 9ο, και κυβερνήτης 9ου όπου έχουμε την σύνοδο των τριών πλανητών, είναι ο Ποσειδώνας. Ενώ κυβερνήτης 5ου, όπου βρίσκεται ο Ποσειδώνας, είναι ο Πλούτωνας, ο οποίος συμμετέχει επίσης στον σχηματισμό, και κυβερνήτης 11ου όπου έχει Ήλιο είναι η Αφροδίτη και βρίσκεται σε σύνοδο ακριβείας με Ωροσκόπο. Μπορεί να καταλάβει λοιπόν κανείς ότι τα στοιχεία που “δένουν” τον σχηματισμό, είναι πολύ περισσότερα απ’ αυτά που μπορεί να δει με μια πρώτη ματιά. Αυτό το τελευταίο εκτιμώ πως βοηθά τον συγκεκριμένο σχηματισμό να λειτουργήσει πιο εναρμονισμένα, μιας και υπάρχει μια “οικειότητα” μεταξύ των πλανητών. Εξάλλου το ένα από τα εξάγωνα που υποδηλώνουν δράση, είναι πολύ ευνοϊκό μεταξύ Ήλιου- Σελήνης, και το άλλο μεταξύ του Πλούτωνα-Ποσειδώνα που αν και βαρείς(επίδραση επί γενεών), έχουν εξέχουσα σημασία στον σχηματισμό.
Η αντίθεση του Πλούτωνα προς την πολλαπλή σύνοδο στον άξονα 3ου-9ου, δίνει έντονη γοητεία προς το ευρύ κοινό, και μαρτυράει μια προσωπική ζωή μονίμως καλυμμένη από τον τύπο. Εκτός απ’ αυτό όμως, μας δίνει πληροφορίες για το πως τα ταξίδια που έκανε από πολύ νωρίς-στην αρχή λόγω μόντελινγκ, επηρέασαν τον συναισθηματικό της κόσμο, διεύρυναν την σκέψη της και άλλαξαν την φιλοσοφία της για την ζωή, προτρέποντάς την σε δράση. Έτσι, την είδαμε να δίνει συνεντεύξεις και να φιγουράρει σε εξώφυλλα εκθέτοντας με άνεση την προσωπική της ζωή, δηλώνοντας αμφιφυλόφιλη, μιλώντας για τα τατουάζ που αφιέρωσε στους πρώην συζύγους και τον πατέρα της… έως τα συναισθήματά της για την φυσική ομορφιά, τον πολιτισμό και συνάμα την φτώχεια χωρών όπως η Καμπότζη, που συνάντησε για τις ανάγκες γυρισμάτων. Έτσι ξεκίνησε και το φιλανθρωπικό της έργο, και σήμερα είναι Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως των Ηνωμένων Εθνών για τους πρόσφυγες (United Nations High Commissioner for Refugees -UNHCR). Η συγγραφική ικανότητα δεν μπορούσε παρά να ευνοείτε σ’ αυτόν τον άξονα, γι’ αυτό με ευκολία δημοσίευσε το “Σημειώσεις από τα ταξίδια μου” εκθέτοντας τις εμπειρίες που αποκόμισε. Τα έσοδα φυσικά ανήκουν στα UNHCR.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Η αντίθεση Πλούτωνα Σελήνης μας λέει για την έντονη ευαισθησία και σε οποιαδήποτε σημάδια απόρριψης και για την διαχυτική της προσωπικότητα. Πάθος, παρορμητισμός, ζήλια και αισθησιασμός. Από την επιθετικότητα στην εγκράτεια και αυστηρότητα, και πάλι πίσω. Κάπως έτσι λειτουργεί στα αισθηματικά και στον έρωτα. Στην νεανική της ζωή βίωνε συχνά το ξερίζωμα από κάθε τόπο. “Συχνά” λέει “ονειρευόμουν ότι έχω ένα δωμάτιο με πράγματα κι ότι γυρνάω πάντα πίσω για να τα βρω”. Είναι κι αυτό αποτέλεσμα αυτής της όψης. Ο Πλούτωνας σκοτώνει και αναδομεί… και η Σελήνη είναι η ρίζες, το σπιτικό, το οικείο. Ίσως εξαιτίας της σχέσης της με τους γονείς της μπορεί παροδικά να βιώνει αισθήματα απόρριψης, κι αναζητά σταθερότητα στη ζωή της και δραστικές λύσεις στα προβλήματά της. Μην ξεχνάμε την έλλειψη σταθερού στοιχείου στον σχηματισμό, όπως και γης που δίνει μεθοδικότητα, και πρακτική σκέψη…κάτι το οποίο δυσχεραίνει την όψη. Την λύση συχνά την βρίσκει στην τάση να χειραγωγεί και να έχει το πάνω χέρι στις οικογενειακές και φιλικές σχέσεις, συχνά επιδεικνύοντας σφοδρότητα.
Την βάση του αυχένα της η Ζολί έχει δερματοστίξει με το λογότυπο “Γνώριζε τα δικαιώματά σου”. Η αντίθεση με τον Αρη δείχνει από την μία αμυντική στάση, από την άλλη συχνά το χάσιμο κάθε ελέγχου των επιθετικών τάσεων. Διεκδικώντας αυτά που θεωρεί δικαιώματά της, μπορεί άνετα λοιπόν να έχει αποξενωθεί από κάποια άτομα. Πιτσιρίκα ανήκε σε μια ομάδα, που με τις φίλες της είχαν ονομάσει “Kissy Girls”. Αστείο, αλλά σκοπός της ομάδας ήταν να κυνήγαγε τα αγόρια για να τα φιλήσουν μέχρι να τους προκαλούν τρόμο και να τα κάνουν να ουρλιάζουν – εν τέλει το σχολείο αναγκαστικά κάλεσε τους γονείς των κοριτσιών και η ομάδα διαλύθηκε άδοξα. Από σεξουαλικής απόψεως, με τους συγκυβερνήτες του Σκορπιού να συγκρούονται, θα πρέπει να έχει μια γεμάτη πάθος ερωτική ζωή αλλά και διαμάχες. Μια από τις χαρακτηριστικές δηλώσεις της είναι πως στην σκηνή όπως και στο κρεβάτι της αρέσει το ρίσκο. Η λαχτάρα για επιβολή πάνω στους άλλους, κι εδώ σίγουρα θα της έχει δημιουργήσει προβλήματα στις διαπροσωπικές σχέσεις.
Η αντίθεση του Δια τώρα με τον Πλούτωνα, δείχνει την αμφισβήτηση του κοινωνικού κατεστημένου και την αποδοκιμασία του δογματισμού, πράγμα το οποίο φυσικά δεν βρίσκει συχνά σύμφωνα άτομα επιφανή. Αυτή είναι μια πολύ ισχυρή θέση για τον Δία, των φιλοσοφικών και θρησκευτικών θεμάτων, που έτσι κι αλλιώς είναι ισχυρός πάνω στο Μεσουράνημα. Το μόνο πρόβλημα εδώ η απολυταρχική συμπεριφορά και η έλλειψη ταπεινοφροσύνης που μπορεί να προκαλέσουν απώλεια ενός μέρους της καλής κοινωνικής φήμης.
Ενώ η αντίθεση του Ποσειδώνα με τον Ήλιο στον άξονα της δημιουργίας και της αγάπης 5ου-11ου, κατά την γνώμη μου η πιο δύσκολη όψη του σχηματισμού, ίσως και του χάρτη. Μαρτυράει μια θολή εικόνα του αντρικού προτύπου αλλά και της ίδιας της προσωπικότητάς της. Εξάλλου τα πρώτα χρόνια της ζωής της, βίωσε την έλλειψη του πατέρα της, της υποστήριξης και της αγάπης του. Πιθανόν δημιουργεί μια σύγχυση στην ζωή της και παροδικά προβλήματα δυσκολονόητα, καμιά φορά και της φαντασίας της… φαινομενικοί γόρδιοι δεσμοί! Μπορεί στα νιάτα της να την έπνιγε το αίσθημα ότι αδικείται και ότι την εγκατέλειψαν για να πειθαρχήσει, με αποτέλεσμα να αμύνεται απέναντι στους γονείς και τους δασκάλους. Η αλήθεια είναι ότι στο μόντελινγκ δεν ήταν στην αρχή και τόσο εύκολα τα πράγματα, φορώντας ακόμα γυαλιά και σιδεράκια ένιωθε σαν η φτωχή συγγενής του κύκλου. Πίστευε πως τα μεγάλα μάτια και χείλη την έκαναν να μοιάζει με πρωταγωνίστρια του Μαπετ Σοου. Βίωνε έντονα το αίσθημα χαμηλής αυτοεκτίμησης και έφτασε να μισεί τον εαυτό της και να νιώθει ανάξια. Κάτι που κάποιες φορές ακόμα και σήμερα της έχει μείνει από εκείνη την εποχή, είναι να μην θέλει να την αγγίζουν. Ως αποτέλεσμα άρχισε να κάνει κακό στον εαυτό της, να μεθάει, να χαρακώνεται και να δοκιμάζει σαδομαζοχιστικά παιχνίδια με τους ερωτικούς συντρόφους της. Μια ουλή, ακόμα εμφανή, διατρέχει το περίγραμμα του πιγουνιού της.
Από τα παραπάνω προκύπτει πως αυτό που θα έπρεπε να κάνει για να παλέψει τα προβλήματα που προκύπτουν από τις αντιθέσεις, συνοπτικά είναι:
* Να κοντρολάρει το επιθετικό ταμπεραμέντο της και να είναι πιο ανεκτική στις σχέσεις της.
* Να εκτιμάει τις θετικές και αρνητικές πλευρές κάθε άποψης και σχεδίου και να υπολογίζει την αξία του συμβιβασμού πριν από την οποιαδήποτε δράση.
* Να αξιοποιήσει την ικανότητα της να προσφέρει στην επανόρθωση της κοινωνικής αδικίας.
* Σε μεγαλύτερη ηλικία να μάθει να αναλαμβάνει της ευθύνες της, έστω κι αν δεν είναι πάντα και τόσο ξεκάθαρες.
Η ΒΟΗΘΕΙΑ
Το εξάγωνο Ήλιου – Σελήνης είναι δείκτης επιτυχημένης προσωπικότητας. Την σπρώχνει να ξεπερνάει τα όποια προβλήματα του παρελθόντος, και να έχει θετική και ισορροπημένη αντιμετώπιση απέναντι στο χτες και το σήμερα. Βρίσκει διεξόδους για να ισορροπήσει το παρελθόν με το παρόν, διατηρώντας καλές σχέσεις με όλους, αλλά ιδίως με μέλη της οικογενείας. Γίνεται εύκολα συμπαθής επομένως.
Το εξάγωνο Πλούτωνα-Ποσειδώνα, αφορά μια ολόκληρη γενιά ανθρώπων, υποδηλώνοντας επιρροή επί πολιτικών θεμάτων και συλλογικών ιδεολογιών. Ωστόσο εδώ πρέπει να το δούμε σε σχέση με τα τρίγωνα που σχηματίζει ο καθένας απ’ αυτούς.
Το Τρίγωνο Πλούτωνα με Ήλιο της δίνει ηγετικές ικανότητες χωρίς να σημαίνει πως θα ήθελε και να τις ασκήσει, δυνατή αντίληψη, διερευνητικές ικανότητες και δύναμη συγκέντρωσης και θέλησης. Αλλά είναι ο άνθρωπος που κινητοποιεί κάθε χάρισμα που διαθέτει, για την επίτευξη των στόχων του. Έχει ακόμα την δύναμη να ψυχολογεί τους άλλους νιώθοντας αν υποκρίνονται ή είναι ειλικρινείς με αποτέλεσμα να μπορεί να εκμεταλλευτεί καταστάσεις. Η Ζολί λέει πως το ενδιαφέρον της για το αίμα και τον θάνατο ήταν πάντα έντονα. Όχι μόνο συνέλεγε μαχαίρια, λέει, αλλά γοητευόταν πάντα από την τέχνη της νεκροψίας και, σαν παιδί, ονειρευόταν να γίνει νεκροθάφτης.
Το τρίγωνο Ποσειδώνα με Σελήνη δίνει δυνατούς δεσμούς με την οικογένεια και την μάνα, με την έννοια ότι παίζει σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις της, αν και συνήθως υποσυνείδητα. Σαν παιδί, πάντα ενθαρρυνόταν να εκφράζει τα αισθήματα της, κάτι που αργότερα δούλεψε θετικά για το υποκριτικό της ταλέντο. Αν και υπάρχει μια τάση για μεγαλοποίηση και διαστρέβλωση άσχημων καταστάσεων, η αγάπη για την τέχνη είναι κάτι δεδομένο, και λειτουργεί λυτρωτικά. Η ίδια λέει πως σταμάτησε να τσακώνεται με τον πατέρα της, όταν συνειδητοποίησε πως και οι δύο αρέσκονταν να “δραματοποιούν εξασκώντας την υποκριτικό τους ταλέντο”. Το ίδιο λυτρωτικά λειτουργεί εδώ και η φιλανθρωπία, που ικανοποιεί έναν ευαίσθητο ψυχισμό, και μάχεται ενάντια στην ροπή για “κλείσιμο” σε έναν φανταστικό κόσμο και αδιαφορία για την ζωή εκτός αυτού.
Το τρίγωνο Ποσειδώνα με Αρη δείχνει την ικανότητα να αντιλαμβάνεται τους συναισθηματικούς κραδασμούς σε ένα χώρο, αλλά να είναι και καλή ακροάτρια. Έτσι ξέρει πότε είναι κατάλληλη στιγμή για δράση. Υπάρχει καλή ισορροπία του φυσικού, ψυχικού και ασυνείδητου σώματος και έτσι αυτή η όψη της δίνει την δυνατότητα να κοντρολάρει τα ένστικτα, τις παρορμήσεις και τις φυσικές της ανάγκες. Ο Αρης ευτυχώς με αυτό το τρίγωνο, την βγάζει από την ακινησία που καθηλώνει συνήθως ο Ποσειδώνας, και την ρίχνει στην μάχη της πραγματοποίησης των ονείρων της.
Το τρίγωνο Ποσειδώνα με Δια επεκτείνει την διαισθητική ικανότητα μπορεί να της αποφέρει εύκολα κέρδη, δίνοντας πρακτική υπόσταση στα προαισθήματα της. Ακόμα αυτή η όψη κάνει την καλλιτεχνική της έκφραση να “πουλάει”, να γοητεύει με την προσιτή προσωπικότητά της τον κόσμο και να κάνει εύκολα γνωριμίες και φίλους. Αλλά είναι ακόμα και μια άψογη, βραβευμένη με όσκαρ και δύο χρυσές σφαίρες, εκτελέστρια επί σκηνής, που διαρκώς προσπαθεί να βελτιώνεται.
Ενώ οι περισσότεροι αστέρες του Χόλιγουντ προσπαθούν να προωθήσουν την εικόνα του “καλού παιδιού”, η Αντζελίνα παρουσιάζει αδιάφορα μια εικόνα γεμάτη ψεγάδια. Θα έλεγε κανείς ότι από διαίσθηση γνωρίζει πως η καριέρα της δεν θα πληγωθεί στηριζόμενη σε ένα εξομολογητικό μοτίβο, το αντίθετο μάλιστα. Έτσι μιλάει στο φακό για τις βουλιμικές της τάσεις, τα διαζύγια και τις φαντασιώσεις της. Με τον ίδιο τρόπο αφήνει να γίνει γνωστό ότι πλέον σχεδιάζει να αφιερώνει το περισσότερο από τον χρόνο της σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, μαζί με το εν τρίτο των εσόδων της. Έχει υιοθετήσει παιδιά προσφύγων και η υποστήριξή της για τους πρόσφυγες, την καθιστούν από τις πιο αφοσιωμένες στα κοινά διασημότητες από την εποχή της Όντρευ Χέρμπορν.
Διαβάστε επίσης:
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Γεωμετρικοί πλανητικοί σχηματισμοί
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ευεργετικοί (1ο μέρος)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ευεργετικοί (2ο μέρος)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Α)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Β)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Αμφίβολοι (Δ)
Μεγάλες Όψεις και Σχηματισμοί Όψεων – Οι Ταραχώδεις